تبیان، دستیار زندگی
طرح «ایستگاه قرآن» از امروز چهارشنبه، 19 تیرماه همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان در پایگاه خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) اجرا می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اجرای طرح «ایستگاه قرآن» در پایگاه خبرگزاری ایكنا

قرآن کریم

طرح «ایستگاه قرآن» از امروز چهارشنبه، 19 تیرماه همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان در پایگاه خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، مجید دهبان، طراح طرح «ایسگاه قرآن» با اعلام این خبر گفت: با همكاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا)، این طرح قرآنی از فردا چهارشنبه، 19 تیرماه در صفحه اصلی این خبرگزاری بارگذاری خواهد شد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح قرآنی در پایان ماه مبارك رمضان مخاطبان به اطلاعات فراوانی در مورد اجزای مختلف قرآن كریم و نكات تفسیری آن دست پیدا می‌كنند.

طراح طرح «ایستگاه قرآن» در ادامه سخنان خود افزود: در این طرح قرآنی علاوه بر وجود متن، ترجمه و فایل صوتی سوره‌های قرآن كریم، طی ایام ماه مبارك رمضان هر روز یك جزء از قرآن به همراه نكات تفسیری منتخب آن جزء در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

دهبان در ادامه سخنان خود در این زمینه خاطرنشان كرد: سیمای جزءهای قرآن، ترجمه، متن عربی و فایل صوتی اجزاء قرآن، دانستنی‌های قرآن، استفتائات قرآنی و پیامك‌های قرآنی از بخش‌های مختلف این ایستگاه قرآنی هستند.

وی تصریح كرد: تفسیر نور، تفسیر نمونه، كتاب پژوهشی در تاریخ قرآن اثر استاد حجتی و نیز پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان از منابعی هستند كه جهت راه‌اندازی این طرح قرآنی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

دهبان با بیان اینكه در راستای اجرای این طرح، این ایستگاه قرآنی از روز اول ماه مبارك رمضان هر روز در سایت ایكنا بارگذاری می‌شود، یادآور شد: طراحی این ایستگاه فرصت مناسبی بری قاریان و حافظان قرآن است تا علاوه بر آموزش، فرصت داشته باشند تا محفوظات خود را همراه با مفاهیم و تدبر در قرآن كریم عجین كنند.

تنظیم: هومن بهلولی