تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال استقلال در تنها دیدار تدارکاتی‌اش در اردو آماده‌سازی اوکراین مقابل تیم دینامو کی‌‎یف به برتری 2 بر یک دست یافت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی استقلال در کی‌یف


تیم فوتبال استقلال در تنها دیدار تدارکاتی‌اش در اردو آماده‌سازی اوکراین مقابل تیم دینامو کی‌‎یف به برتری 2 بر یک دست یافت.

استقلال و دینامو کی یف

این بازی دوستانه سه‌شنبه شب در ورزشگاه اختصاصی دینامو کی‌یف برگزار شد که در نهایت تیم استقلال حریف خود را با حساب 2 بر یک از پیش روی برداشت.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. آرش برهانی در دقیقه 13 برای استقلال و روبن رودریگوئز در دقیقه 18 برای دیناموکیف گلزنی کردند. در نیمه دوم و در دقیقه 69 فرهاد مجیدی که در دقیقه 52 به جای محمدمهدی نظری وارد میدان شده بود، استقلال را دو بر یک پیش انداخت و بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

تیم فوتبال دینامو کی‌یف در این بازی از 9 بازیکن اصلی و ترکیب ثابت خود بهره می‌برد. همچنین در این بازی سیاوش اکبرپور در دقیقه 92 با دریافت کارت زرد دوم از داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد.

استقلال در این بازی با ترکیب سید حسین حسینی، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، علیرضا واحدی نیکبخت، سیاوش اکبرپور، پژمان نوری، گوران لاوره (از دقیقه 75 جاجا)، محمد قاضی، محمد مهدی نظری (از دقیقه 52 فرهاد مجیدی) و آرش برهانی (از دقیقه 80 پژمان منتظری) به میدان رفت.

این بازی دوستانه سه‌شنبه شب در ورزشگاه اختصاصی دینامو کی‌یف برگزار شد که در نهایت تیم استقلال حریف خود را با حساب 2 بر یک از پیش روی برداشت

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کی‌یف، علی امیری (معاون ورزشی باشگاه)، رضا عبدالله‌پور (مدیرعامل هواپیمایی تابان ایر)، امیر مهریزی (مدیرعامل پیشین باشگاه استیل آذین)، مدیرعامل باشگاه دیناموکیف و معاون یوفا(برادر مدیرعامل دینامو) حاضران در جایگاه ویژه ورزشگاه المپیک شهر کیف بودند.

استقلال و دینامو کی یف

اضافه شدن مجیدی و تمرین متفاوت

کاپیتان تیم فوتبال استقلال صبح روز سه‌شنبه به اردوی این تیم که در شهر کی‌یف اوکراین در حال برگزاری است، ملحق شد.

به نقل از سایت باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی کاپیتان تیم فوتبال استقلال، راهی اوکراین شد و ساعت 9 صبح به هتل کونتیننتال، محل اقامت کاروان استقلال در شهر کی‌یف اضافه شد.

از سوی دیگر تیم فوتبال استقلال که در حال حاضر در اردوی تدارکاتی خود در شهر کی‌یف اوکراین به سر می‌برد، دوشنبه شب آخرین تمرین خود را پیش از انجام بازی تدارکاتی برابر دیناموکیف اوکراین برگزار کرد. در این تمرین که متفاوت از تمرینات روزهای قبل انجام گرفت، 14 بازیکن استقلال به جز تمرینات بدنی که در برنامه این روزهای‌شان قرار دارد، به بازی تحت فشار، شوت به سمت دروازه و تمرینات تاکتیکی پرداختند.

بهمن اسدی

بخش ورزشی تبیان