تبیان، دستیار زندگی
تاره شد سرانجام نام بروس ویلیس، هنرپیشه فیلم‌های اکشن سینما، نیز در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود ثبت شد و یک ستاره به این هنرپیشه اختصاص یافت. به گزارش خبرنگار مهر، بروس ویلیس دو هزار و سیصد و بیست و یکمین چهره هنری است که در پیاد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار کوتاه هنری

ویلیس در پیاده‌رو مشاهیر صاحب ستاره شد

سرانجام نام بروس ویلیس، هنرپیشه فیلم‌های اکشن سینما، نیز در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود ثبت شد و یک ستاره به این هنرپیشه اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، بروس ویلیس دو هزار و سیصد و بیست و یکمین چهره هنری است که در پیاده روی مشاهیر صاحب ستاره می شود. او در مراسم اعلام کرد همواره مترصد داشتن یک ستاره بوده و خاطرنشان کرد: "همیشه به اینجا می آمدم و به این ستاره ها نگاه می کردم، اما نمی دانستم یک هنرپیشه باید چه کاری بکند تا صاحب ستاره شود."

بروس ویلیس 19 مارس 1955 در آلمان به دنیا آمد و در نیوجرسی بزرگ شد. او پس از گذراندن دوران دبیرستان کار در کارخانه را آغاز کرد و پس از آن به عنوان محافظ شخصی به فعالیت پرداخت. ویلیس در دهه 1980 با حضور در برنامه تلویزیونی "شغل دوم" به محبوبیت رسید، اما شهرتش را وام دار ایفای نقش جان مکلین پلیس در سه گانه "جان سخت" است.

ایفای نقش این بازیگر در فیلم های "پالپ فیکشن"، "حس ششم" و "دوازده میمون" تحسین منتقدان را برایش به ارمغان آورد. هنرپیشه 51 ساله سینما به زودی برای حضور در فیلم "آزاد زندگی کن یا جان سخت باش" چهارمین قسمت از مجموعه "جان سخت" در برابر دوربین قرار می گیرد. سه قسمت نخست این مجموعه تا به حال 739 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته اند.

***


کنسرت شهرام ناظری در نیویورک

کنسرت ویژه مولانا به مدت دو شب و با صدای شهرام ناظری در نیویورک برگزار می شود.

شهرام ناظری ، ضمن اعلام این خبربه خبرنگار موسیقی مهرگفت : در ویژه برنامه ای که به مناسبت سال جهانی مولانا در نیویورک برگزار می شود من به اتفاق گروهی که با همراهی حافظ(فرزندم)در آنجا فعالیت دارند قطعاتی را اجرا خواهیم کرد.

ناظری در ادامه افزود این برنامه از سوی موسسه "ایشیا سوسایتی"(انجمن آسیا) و با حضور شرق شناسان جهان وبویژه مولوی شناس بزرگ "کلمن باکس"تدارک دیده شده و قرار است در روزهای و 28و29اکتبر اجرا شود.

وی در پاسخ به این سوال که کنسرت قونیه کی برگزار می شود گفت : در خصوص اجرای این برنامه سال گذشته با من صحبت شده بود و امسال در این زمینه هنوز با من مذاکره ای نشده است.

ناظری در پایان تاریخ عزیمت خود را منوط به دریافت ویزا دانست و گفت اگر مشکل ویزا حل شود هفته آینده عازم این سفر خواهد شد.

***


اولین شب آرامش، كلانتر2 و هشدار برای كبرا 11محبوب‌ترین مجموعه‌ها

طبق نظر سنجی‌های انجام شده مجموعه‌های تلویزیونی اولین شب آرامش، كلانتر2 و هشدار برای كبرا 11 سه مجموعه‌ای هستند كه در مهرماه رضایت مخاطبان ایرانی را جلب كرده‌اند.

براساس نظرسنجی مركز تحقیقات صدا و سیما از مردم تهران درباره سریال‌های پخش شده از تلویزیون در هفته اول مهرماه سریال هشدار برای كبرا 11 (24/3) رتبه اول میزان رضایت را میان بینندگان داشته است.

همچنین سریال اولین شب آرامش از شبكه سه (74/1) و كلانتر 2 از شبكه یك (28/1) به ترتیب بیشترین میزان رضایت را میان بینندگان داشته‌اند.

این نظر سنجی در حالی انجام شده كه با فرا رسیدن ماه مبارك رمضان و شروع سریال‌های مناسبتی میزان رضایت و نحوه تماشاهای سریال‌های تلویزیون به نحو خاصی تغییر نموده است.

***


آلوارو پومبو» برنده مهم‌ترین جایزه ادبی اسپانیا شد

آلوارو پومبو، نویسنده اسپانیایی، برنده پنجاه و پنجمین جایزه ادبی «پریمو پلانتا» شد. این جایزه مهم‌ترین جایزه ادبی در میان كشورهای اسپانیایی‌زبان به شمارمی‌آید.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، این نویسنده بابت نوشتن رمان «سرنوشت ماتیلد تورپین» كه درباره زندگی یك زن اسپانیایی است، به دریافت این جایزه نایل آمده است.

جایزه «پریمو پلانتا» 601 هزار یورو ارزش دارد.

آلوارو پومبو 67 ساله در سانتردر در شمال غرب اسپانیا به دنیا آمده است. او كه در رشته فلسفه تحصیل كرده تا كنون 7 كتاب نوشته است.

***


مجموعه «زیر گوش چپم زمزمه كن» نود شبی متفاوت است

بهروز بقایی گفت: مجموعه تلویزیونی «زیر گوش چپم زمزمه كن» مجموعه‌ای نود قسمتی است كه كاملا متفاوت با سایر سریال‌های نود شبی ساخته شده است.

بهروز بقایی در گفت وگو با خبرنگارفارس، گفت: نویسندگی این كار را محمد رحمانیان انجام داده است كه فكر می كنم با توجه به متنهایی كه این نویسنده قبلا نوشته است كاملا متفاوت بوده و بیننده با اثری كاملا متفاوت روبرو خواهد بود.

وی در ادامه گفت:این مجموعه تلویزیونی چهار شخصیت ثابت به همراه چهار شخصیت گردشی دارد كه من به همراه اصغر همت، فریبا متخصص و افشین هاشمی بازیگران ثابت این مجموعه هستیم و علی عمرانی، الهام پاوه‌نژاد،خسرو احمدی و هومن برق نورد به عنوان بازیگران چرخشی در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند.

بقایی افزود: داستان‌های این مجموعه كه در هر قسمت متفاوت است با مردم بیگانه نیست و ماجراها و زندگی روزمره مردم با توجه خاص نویسنده و كارگردان به تصویر درآمده است.

وی با اشاره به اینكه تا به حال 45 قسمت از این مجموعه تصویر برداری شده است گفت: قرار است این مجموعه تلویزیونی پس از عید فطر هرشب به مدت 15 دقیقه قبل از اخبار سراسری ساعت 21 از شبكه اول سیما پخش شود.

وی در پایان گفت: گروه سازنده این فیلم به كاری كه انجام داده‌اند باور دارند و امیدوارند این مجموعه كه در حقیقت سری دوم مجموعه تلویزیونی نیمكت به حساب می‌آید بتواند مانند نیمكت با استقبال مخاطبان خود روبرو شود.


لینک :

اخبار و گزارش

نوای شهرام ناظری و گروه عارف طنین انداخت

بروس ویلیس" در فیلم "لالایی تگزاس" بازی می کند

گرانترین بازیگران سینمای جهان