تبیان، دستیار زندگی
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و سر پرست سیاسی امنیتی لرستان گفت: بستر سازی در امر تعلیم و تربیت از ارزشمند ترین خدمات است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بستر سازی در امر تعلیم و تربیت از ارزشمند ترین خدمات است

بستر سازی در امر تعلیم و تربیت از ارزشمند ترین خدمات است


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و سر پرست سیاسی امنیتی لرستان گفت: بستر سازی در امر تعلیم و تربیت از ارزشمند ترین خدمات است.


سجاد معین در اولین گردهمایی مشترک کارشناسان و مسوولان مشارکت های مردمی و مسوولان روابط عمومی ادارهای کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس سراسر کشور در لرستان افزود: در راستای تبیین خدمات ارزشمند و الهی خیران مدرسه ساز و سردمداران مشارکت در مدرسه سازی تجلیل و تشویق امری لازم است.

وی اظهار داشت : آثار کارهای خیران مدرسه ساز نتیجه ای بزرگ و ماندگار در تاریخ فرهنگ و توسعه کشور دارد.

معین تصریح کرد: علم و دانش بزرگترین نعمت الهی به بشر است و فراهم کردن بستر های لازم در امر توسعه و بسط علم دانش اموزان موهبتی ارزشمند است.

علم و دانش بزرگترین نعمت الهی به بشر است و فراهم کردن بستر های لازم در امر توسعه و بسط علم دانش اموزان موهبتی ارزشمند است.

وی گفت: حجم و گستردگی خدمات والای خیران مدرسه ساز نزد خداوند متعال دارای جایگاه ارجمندی است و با هیچ قلم و بیانی قابل توصیف نیست.

معین افزود: وظیفه روابط عمومی ها و مشارکت های مردمی تبلیغ بیشتر درزمینه فعالیت ها و اقدامات خیرین مدرسه ساز است تا آنان الگویی برای دیگران باشند و افراد علاقمند دراین زمینه را آشنا با این فعالیت ها کنند.


منبع :خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان