تبیان، دستیار زندگی
معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری كرمان گفت: امروز شاهد هستیم كه دانش فناوری شاگردان از معلمان پیشی گرفته است و معلمان باید سبقت بگیرند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معلمان در حوزه فناوری از شاگردان سبقت بگیرند

معلمان در حوزه فناوری از شاگردان سبقت بگیرند


معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری كرمان گفت: امروز شاهد هستیم كه دانش فناوری شاگردان از معلمان پیشی گرفته است و معلمان باید سبقت بگیرند.


كریم مهرشاد معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری كرمان در مراسم تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش اظهار داشت: برای تحقق حماسه اقتصادی باید تلاش‌های همه‌ جانبه‌ای در تمام زمینه‌ها داشته باشیم.

معاون استاندار كرمان تصریح كرد: به لطف امام زمان (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حماسه سیاسی به نحو مطلوبی در كشور رقم خورد و باید به دنبال خلق حماسه اقتصادی باشیم كه تمام اقشار جامعه برای تحقق این حماسه نیاز به كسب دانش دارند.

امروز كه جهان به سمت توسعه فناوری پیش می‌رود، باید دانش‌آموزان ایران با جدیدترین تكنولوژی‌های روز آشنا شوند تا به صورت آفندی پیش برویم و اگر منتظر بمانیم تا بعد از مدت زمانی از فناوری‌های سایر كشور بهره‌ ببریم، مورد پدافند آنها قرار می‌گیریم.

وی افزود: امروز كه جهان به سمت توسعه فناوری پیش می‌رود، باید دانش‌آموزان ایران با جدیدترین تكنولوژی‌های روز آشنا شوند تا به صورت آفندی پیش برویم و اگر منتظر بمانیم تا بعد از مدت زمانی از فناوری‌های سایر كشور بهره‌ ببریم، مورد پدافند آنها قرار می‌گیریم.

مهرشاد با اشاره به پیروزی‌های دوران دفاع‌مقدس در كشور و نابودی دشمنان توسط جوانان آن دوره اذعان داشت: امروز در این فضای جنگ معلمان باید راه را برای عبور دانش‌آموزان در این میادین باز كنند. تمام افق‌های ترسیم شده كشور باید با همت جوانان ساخته شود و اگر امروز شاهدیم كه دانش فناوری شاگردان از معلمان پیشی گرفته است از انگیزه جوانان نشان دارد كه باید معلمان از این عرصه عقب نمانند.

معاون استاندار كرمان با بیان اینكه باید حرمت علم و دانش حفظ شود، ابراز داشت: با اختصاص امكانات برای رفع نیازهای استان و رفع كاستی‌ها توسط آموزش و پرورش و مسئولان استانی باید زمینه را برای تولیدات علم و فناوری فراهم كنیم.


منبع :خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان