تبیان، دستیار زندگی
بخش قرآن سایت تبیان، با انتشار مقاله ای با عنوان «تلاش رسانه‌ای برای مبارزه با روزه‌داری» به تحلیل و بررسی علت مبارزه اسلام ستیزان با روزه داری پرداخته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان پرده از تلاش رسانه‌ای برای مبارزه با روزه‌داری بر می دارد

روزه داری

بخش قرآن سایت تبیان، با انتشار مقاله ای با عنوان «تلاش رسانه‌ای برای مبارزه با روزه‌داری» به تحلیل و بررسی علت مبارزه اسلام ستیزان با روزه داری پرداخته است.

به گزارش روابط عمومی، هر ساله با نزدیك شدن به ماه مهمانی خدا، جریان‌های گسترده‌ای در شبكه‌های اجتماعی شروع به فعالیت می كنند تا سدی محكم در برابر جوانان مسلمان قرار دهند و آنها را از روزه گرفتن باز دارند.

این جریان مهم هر ساله با فرا رسیدن ماه رمضان به بیان ضررهای روزه داری برای جسم و جان می پردازد و نقل قول هایی را از پزشكان به ظاهر متخصص بیان می كند كه روزه داری می تواند آسیب جدی به جسم شما وارد كند و مصادیق فراوانی را برای آن بیان می كنند تا بلكه بتوانند پایه های پولادین این فریضه مهم و تأثیرگزار در جامعه را كمی سست كنند.

در بخشی از متن این مقاله آمده است: «در امریكا هم اكنون جامعه ای وجود دارد به نام (American cancer society) كه در این جامعه، یكی از مواردی كه بیماران برای درمان سرطان از آن استفاده می كنند، روزه داری است كه در بازه های زمانی متفاوت توسط بیماران انجام می شود.»

مقاله اینترنتی «تلاش رسانه‌ای برای مبارزه با روزه‌داری» توسط امین ادریسی به رشته تحریر درآمده است و در بخش قرآن سایت تبیان قرار دارد.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی