تبیان، دستیار زندگی
افطاری استقلال و معارفه مدیر عامل جدید جلسه معارفه مدیر عامل جدید باشگاه استقلال با حضور سرپرست موقت وزارت رفاه برگزار شد. به گزارش خبرنگار تبیان این جلسه با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید توسط حجت‌الاسلام مالك معاون فرهنگی با...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نجف نژاد : من مدیرعامل 24 ساعته هستم!

افطاری استقلال و معارفه مدیر عامل جدید


جلسه معارفه مدیر عامل جدید باشگاه استقلال با حضور سرپرست موقت وزارت رفاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تبیان این جلسه با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید توسط حجت‌الاسلام مالك معاون فرهنگی باشگاه آغاز شد، علی یوسف پور سرپرست وزارت رفاه "مقداد نجف نژاد" نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی را به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه به همگان معرفی نمود.

در این مراسم که درمحل تالار جام جم تهران و با اعضای هیات مدیره، کادرفنی، بازیکنان استقلال ، ناصر حجازی ، حسن روشن، غلامحسین مظلومی ، علی فتح اله زاده ، کاظم اولیایی ، هاشم ساعدی و جمعی ازخبرنگاران وعکاسان رسانه های گروهی برگزارشد ، علی یوسف پورسرپرست موقت وزارت رفاه سخران ابتدایی بود


سرپرست وزارت رفاه : باید همه تلاش كنند استقلال قهرمان آسیا شود

سرپرست جدید وزارت رفاه و تامین اجتماعی گفت : ?15 سال است كه قهرمان باشگاههای آسیا نشده‌ایم و امروز همه اهالی فوتبال باید تلاش كنند تا تیم فوتبال باشگاه استقلال تهران قهرمان رقابت‌های باشگاههای آسیا شود.

علی یوسف پور اظهار داشت : برای قهرمانی در آسیا تلاش می‌كنیم و از همه امكانات خود برای این مهم استفاده خواهیم كرد.

یوسف پور ادامه داد : انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران به پیشنهاد اعضای هیات مدیره بوده و ما از این پیشنهاد استقبال كردیم .

وی افزود : هیات مدیره باشگاه استقلال باید بتواند حواشی را از دور تیم فوتبال استقلال دور كند و این كار قطعا باید با برنامه‌ریزی انجام شود.

یوسف پور گفت : فعلا قصد تغییر در كادر فنی تیم استقلال تهران را نداریم و بازیكنان و مربیان باید آسوده خاطر تمرینات خود را ادامه بدهند.

سرپرست جدید وزارت رفاه و تامین اجتماعی درباره مسائل مالی باشگاه استقلال تهران گفت : در چارچوب قانون، مسائل مالی تیم استقلال را حل خواهیم كرد و امیدواریم كه تیم استقلال موفق شود.


امیدوار رضایی : این انتصاب ها پایدار است

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در مراسم معارفه‌ی مدیرعامل جدید این باشگاه گفت: تغییراتی كه در هیات مدیره و مدیریت باشگاه استقلال ایجاد شده است پایدار خواهد بود و تا دو سال آینده هیچ تغییر جدیدی انجام نخواهد شد.

دكتر امیدوار رضایی افزود : برای انجام تغییرات در هیات مدیره و مدیریت باشگاه بررسی‌های زیادی انجام گرفت، حتی با مصری كاندیدای تصدی پست وزارت رفاه نیز مذاكراتی انجام شد.

وی افزود: برای انتخاب مدیرعامل گزینه‌های زیادی مد نظر بود. پس از كناره‌گیری علی فتح‌اله‌زاده و با هماهنگی اعضای هیات مدیره به دنبال گزینه‌ای رفتیم كه بتواند به صورت تمام وقت در خدمت استقلال باشد. در این راستا با شناختی كه از دكتر نجف‌نژاد و فعالیت‌های ایشان داشتیم وی را به عنوان بهترین گزینه برای مدیریت استقلال یافتیم. مطمئنم كه استقلال با برنامه‌ریزی‌های ایشان روند رو به رشدی خواهد داشت.


نجف نژاد : من مدیرعامل 24 ساعته هستم!

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران گفت: من بطور کامل و 24 ساعته در خدمت استقلال خواهم بود.

مقداد نجف نژاد در مراسم معارفه اش به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال گفت آمده‌ایم كه با برنامه‌ریزی تمام شرایط را بهبود بخشیم، دراین راستا نیز دست تمام پیشكسوتان را می‌بوسم و از همه درخواست همكاری دارم. در باشگاه استقلال به روی همه باز است.

وی خاطر نشان كرد: مدیران جدید باشگاه عزم را جزم كرد‌ه‌اند كه در خدمت این تیم باشند و ما نیز با تمام تلاش سعی می‌كنیم كه خواسته‌های هوادارن را برآورده كنیم.

استقلال با دوستان هیات مدیره و كادر فنی همدل خود برنامه‌های زیادی برای لیگ قهرمانان آسیا دارد، معتقدم قهرمانی در این مسابقات دور از دسترس نیست. قطعا با حمایت‌های وزارت رفاه، می‌توانیم به تمام خواسته‌های هواداران پاسخ دهیم.

نجف‌نژاد تاكید كرد: مرفاوی یك مربی با قدرت و حرفه‌ای است، او تا كنون از تمام تجربیات خود استفاده نكرده است، باید به او فرصت داد اما، معتقدم كه كادر فنی ناز به تقویت دارد كه این مهم نیز با هم فكری كادر فنی و هیات مدیره انجام خواهد شد.

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران با بیان این كه برای روزهای سخت آماده‌ام، گفت: ورزش آوردگاه حساسی است و معتقدم كه در فوتبال و خصوصا باشگاه استقلال اولین اشتباه آخرین اشتباه است.

نجف‌نژاد با اشاره به مشكلات اقتصادی باشگاه خاطر نشان كرد: در حال حاضر استقلال مشكلات زیادی دارد، هدف اول ما نیز رفع مشكلات مالی و تقویت بنیه‌ی اقتصادی است، برنامه‌ریزی‌های كوتاه مدت و بلند مدتی برای استقلال دارم كه به زودی به هیات مدیره ارایه خواهم كرد. معتقدم كه ساختار كنونی باشگاه استقلال نیز پاسخگوی نیازهای واقعی این باشگاه نیست و این ساختار باید تغییر كند.

وی ابراز امیدواری كرد كه با همكاری نزدیك وزارت رفاه و اعضای هیات مدیره مشكل چندانی در برنامه‌ریزی‌های آینده‌ی باشگاه استقلال ایجاد نشود.

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال منصوب شد

تعیین اعضای جدید هیات مدیره استقلال