تبیان، دستیار زندگی
لال استقلال مربی خارجی می آورد به گزارش تبیان دکتر امیدوار رضایی رئیس هیات مدیره استقلال گفت : كادر فنی مورد حمایت هیات مدیره است اما، نیاز به تقویت دارد كه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با نظر كادر فنی راهكارهایی ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مربی خارجی و ناصر حجازی در استقلال

استقلال مربی خارجی می آورد


به گزارش تبیان دکتر امیدوار رضایی رئیس هیات مدیره استقلال گفت : كادر فنی مورد حمایت هیات مدیره است اما، نیاز به تقویت دارد كه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با نظر كادر فنی راهكارهایی برای تقویت كادر فنی اندیشیده خواهد شد.

البته رضایی از چگونگی اعمال این تغییرات سخن نگفت اما طبق خبرهای رسیده استقلال در پی جذب یک سرمربی خارجی است. رضایی همچنین با بیان این كه باید كدورت‌ها را كنار گذاشت و به فكر موفقیت استقلال بود، گفت: استقلال در حال حاضر نیاز به اتحاد و همدلی دارد. ما برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌های ویژه داریم، امیدواریم با حضور تمام پیشكسوتان و مدیران بتوانیم به آنچه كه شایسته است دست یابیم.

وی تاكید كرد: حجازی برای استقلال قابل احترام است و قصد داریم كه او را به عنوان مشاور امور پیشكسوتان استفاده كنیم. تا كنون هیچ حكم رسمی به حجازی داده نشده است اما، حضور او می تواند برای راه‌آندازی بخشی از فعالیت‌های استقلال موثر باشد.

سیاست جدید باشگاه استفاده از تمام پتانسیل‌های موجود است، در باشگاه استقلال بر روی تمام هواداران و پیشكسوتان باز است. قصد ما بر این است كه بتوانیم نظر تمام دوستان را جلب كنیم. امیدوارم كه با همكاری همه‌ی استقلالی‌ها، استقلالی بزرگ را بسازیم.

رییس هیات مدیره‌ی باشگاه استقلال تهران با بیان این كه از فتح‌اله زاده به عنوان مشاور استفاده خواهد شد گفت: حضور حجازی نیز در مراسم معارفه‌ی مدیرعامل تبعیت از همان سیاست بازگذاشتن درب‌های استقلال است.