تبیان، دستیار زندگی
شگاه بارسلونا انتخاب شد . منچستر هیچ برنامه ای برای انتقال بكهام ندارد ! خوان لاپورتا ، به عنوان ریاست جدید باشگاه بارسلونا برگزیده شد . به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا ) ، این وكیل چهل ساله ، پس از پیروزی در انتخا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خوان لاپورتا به ریاست باشگاه بارسلونا انتخاب شد .

منچستر هیچ برنامه ای برای انتقال بكهام ندارد !

خوان لاپورتا ، به عنوان ریاست جدید باشگاه بارسلونا برگزیده شد . به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا ) ، این وكیل چهل ساله ، پس از پیروزی در انتخابات ، قول داد تا نهایت تلاش و پیگیری های لازم را برای خرید دیوید بكهام ، بازیكن شاخص منچستر یونایتد انجام دهد .

رقیب اصلی لاپورتا ، لوییس باسات ، روزنامه نگاری 61 ساله بود كه نسبت به حضور احتمالی بكهام در بارسلونا ، حتی پیش از ابراز تمایل سر آلكس فرگوسن مبنی بر آمادگی این كار ، مخالفت خود را اعلام كرده بود كه در ادامه این انتقال مشروط به پیروزی لاپورتا در انتخابات بارسلونا شد .

بكهام كه روز سه شنبه قصد دارد درباره آینده فوتبال خود با مردم صحبت كند ، نسبت به اشتیاق باشگاه خودبرای فروش خویش متعجب و ناامید است .

مسؤولین منچستر یونایتد به هافبك طراح خود گفتند كه هیچ برنامه ای برای گفت و گو با لاپورتا یا نمایندگان وی ندارند .

لاپورتا ، 57/ 52 درصد از آرای اخذ شده را به خود اختصاص داد در حالیكه باسات 80/ 31 در صد آرا را كسب كرد . بیش از 51600 هوادار از مجموع 94339 عضو این باشگاه ، در این انتخابات شركت كردند .

گفتنی است رئال مادرید ، حریف دیرینه بارسلونا نیز در پایان هفته آینده ، پیشنهاد خود را مبنی بر بهكارگیری بكام ، به منچسترارائه خواهد كرد .