تبیان، دستیار زندگی
نشست چهارسوق با هدف کمک به شکل‌گیری و ترویج نوآوری در حوزه تعلیم و تربیت برگزار می‌شود. هر نشست از چند سخنرانی کوتاه تشکیل شده است. سخنرانان که از میان افراد صاحب نظر در حوزه تعلیم و تربیت انتخاب شده‌اند، به معرفی یک تجربه، نظریه، نوع نگاه یا ایده که توسط
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی نشست تعلیم و تربیت چهارسوق

و دعوت برای شرکت در نشست آینده

ویژه مربیان، مدیران، و مسئولان آموزش و پرورش

معرفی نشست تعلیم و تربیت چهارسوق

نشست چهارسوق با هدف کمک به شکل‌گیری و ترویج نوآوری در حوزه تعلیم و تربیت برگزار می‌شود. هر نشست از چند سخنرانی کوتاه تشکیل شده است. سخنرانان که از میان افراد صاحب نظر در حوزه تعلیم و تربیت انتخاب شده‌اند، به معرفی یک تجربه، نظریه، نوع نگاه یا ایده که توسط خود یا مجموعه شان تولید شده به مخاطب می‌پردازند.

معلمان، مربیان، مدیران آموزشی و تربیتی، خانواده‌ها، و عموم علاقه‌مندان به مباحث تعلیم و تربیت می‌توانند از سخنرانی‌های نشست چهارسوق بهره‌مند شوند. افراد می‌توانند این ایده ها را به کار گیرند یا در ارتباط‌های بعدی با جزییات بیشتری از موضوع آشنا شوند. نشست چهارسوق می‌تواند جرقه ای در ذهن شرکت‌کنندگان روشن کند و به دنبال این جرقه، ایده‌ای جدید در زمینه تعلیم و تربیت شکل بگیرد. ارائه‌های هر نشست به صورت ویدیویی بر روی وب‌گاه چهارسوق قرار خواهند گرفت و به صورت عمومی قابل استفاده خواهند بود.

معرفی نشست تعلیم و تربیت چهارسوق

***
معرفی نشست تعلیم و تربیت چهارسوق

نخستین نشست چهارسوق در تاریخ دوم خردادماه 1392 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. سخنرانی‌های انجام شده در این نشست به شرح زیر بود:

-         سند ملی تحول در آموزش و پرورش/ آقای مهدی نوید ادهم

-         تغییر پارادایم در یک نبرد نهادی/ آقای اردوان مجیدی

-         پارک فن‌آموز/ آقای حازم فریپور

-         تجربیات جنگی/ آقای حسین قنبری

-         کارگاه ابزارسازی/ آقای منصوریان

-         بازی دادگاه/ آقای سید امیرحسین میردامادی

برای استفاده از مطالب ارائه شده در چهارسوق می‌توانید ویدیو و متن هر سخنرانی را روی وب‌گاه (chaharsoogh.ir)  ببینید، دانلود کنید، یا برای دوستانتان بفرستید. همچنین می‌توانید درباره هر ویدیو نظر بدهید و با دیگر علاقه‌مندان به بحث بنشینید.

معرفی نشست تعلیم و تربیت چهارسوق

***

نشست دوم چهارسوق ویژه فعالین حوزه تعلیم و تربیت به زودی برگزار می‌شود. برای شرکت در این نشست، می‌توانید فرم پیش‌ثبت‌نام را تکمیل نمایید.

در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستید به وب‌گاه (chaharsoogh.ir)  یا به بخش پرسش‌های متداول سربزنید. همچنین می‌توانید اطلاعات خود شامل نام، شماره همراه، و رایانامه خود را به شماره پیامک 3000151519 ارسال نمایید.

منتظر حضور شما هستیم.

دبیرخانه نشست تعلیم و تربیت چهارسوق.

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان، تنظیم: نسرین صادقی