تبیان، دستیار زندگی
چهارمین مسابقه فیلم‌نامه‌نویسی کانون به موضوع‌های سنت‌های قومی و بومی، سرزمین مادری خلیج‌فارس و آزاد اختصاص یافته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان چهارمین مسابقه فیلم‌نامه‌نویسی کانون منتشر شد
فیلم نامه نویسی

چهارمین مسابقه فیلم‌نامه‌نویسی کانون به موضوع‌های 'سنت‌های قومی و بومی'، 'سرزمین مادری' 'خلیج‌فارس' و 'آزاد' اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسابقه فیلم‌نامه‌نویسی رابا هدف شناسایی استعدادهای جوان و ژرف‌اندیش برای چهارمین دوره برگزار می‌‌کند.

بر همین اساس در این مسابقه، فیلم‌نامه‌ها در دو بخش "داستانی" و "پویانمایی" کوتاه و بلند (سینمایی) پذیرفته می‌شوند که هر فیلم‌نامه تنها در یک بخش از جشنواره می‌تواند شرکت کند.

آخرین مهلت ارسال آثار برای علاقه‌مندان، اول مهر سال 92 اعلام و مراسم پایانی آن در دی ماه امسال تعیین شده است.

بر اساس این فراخوان هر متقاضی می‌تواند حداکثر دو فیلم‌نامه را به دفتر جشنواره ارسال کند و هر فیلم‌نامه باید در سه نسخه چاپ شده، به همراه لوح فشرده آن حاوی فایل متنی(word) ارسال شود.

تکمیل برگه‌ی درخواست شرکت به همراه ارسال یک قطعه عکس 4*3 نویسنده، ارسال فیلم‌نامه‌ها در اندازه A4 به صورت تایپ شده و در یک طرف کاغذ از جمله مقررات این مسابقه به شمار می‌رود.

دبیرخانه این مسابقه اعلام کرده است فیلم‌نامه‌های ارسالی نباید در دوره‌های قبلی این رقابت شرکت کرده باشند. همچنین نباید بر اساس فیلم‌نامه‌های ارسالی هیچ‌گونه فیلمی ساخته شده باشد.

در عین حال، هیئت انتخاب از میان آثار رسیده فیلم‌نامه‌های مناسب را به هیئت داوران معرفی خواهند کرد و فیلم‌نامه‌های ارسالی پس از پایان جشنواره برگشت داده نمی‌شود.

بر اساس این گزارش به فیلم‌نامه‌هایی که برگه درخواست شرکت نداشته باشند یا بدون در نظر داشتن مقررات ارسال شده باشند، ترتیب اثر داده نخواهد شد و تصمیم‌گیری در باره موارد پیش‌بینی نشده به عهده‌ی دبیر جشنواره و ستاد برگزاری است.

بر اساس این گزارش امور سینمایی کانون تندیس جشنواره به همراه هدیه‌ی نقدی 15 میلیون ریالی را به عنوان جایزه این مسابقه در نظر گرفته است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی تهران، خیابان دکتر بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، شماره 26، مجتمع شهید ملک شامران، امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کدپستی: 1511647416 ارسال کنند.

متقاضیان همچنین می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88715545 (داخلی 406 و 405) و نمابر 88709492 تماس بگیرند.

در عین حال، پایگاه اینترنتی  kanoonfilm.ir و پست الکترونیکی kanoonfilm.tolid@gmail.com برای پاسخ‌گویی به مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است فرم کامل فراخوان چهارمین مسابقه‌ی فیلم‌نامه‌نویسی کانون در پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir نیز قابل مشاهده است.

بخش کودک و نوجوان تبیان


منبع: کانون پرورش فکری

مطالب مرتبط:

نمایش‌های کانون پرورش فکری در مناطق زلزله زده

مسابقه نقاشی

راه‌اندازی بخش داستان‌های بچه‌ها (قصه گویان کوچک)

هدیه روز کتاب و کتابخوانی

نمایشگاه سالانه‌ی لیدیسه

ده جایزه برای کودکان و نوجوانان نقاش ایرانی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.