تبیان، دستیار زندگی
بین المللی تكواندو جام فجر با قهرمانی تیم پاس پایان یافت پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی تكواندو جام فجر با قهرمانی تیم پاس پایان یافت. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، در ادامه پیكارهای دومین روز این رقابتها و د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی تكواندو جام فجر با قهرمانی تیم پاس پایان یافت

پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی تكواندو جام فجر با قهرمانی تیم پاس پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، در ادامه پیكارهای دومین روز این رقابتها و در وزن دوم كه با حضور 12 شركت كننده انجام شد، سمیل مولانا( تیم منتخب دانشجویان)، مهدی ربیعی( پاس)، آرمان عطایی( كرج) و سیروز سیروزوف ( تاجیكستان) به ترتیب در جایگاه نخست تا سوم مشترك قرار گرفتند.

در مسابقات وزن چهارم نیز، جمیل خوفاش( اردن)، امید غلامزاده( پاس)، علی جاویدان( منتخب كرج) و محمد مهربان( منتخب نوجوانان)، در جایگاه اول تا سوم مشترك قرار گرفتند. در مسابقات این وزن 13 شركت كننده حضور داشتند.

در پیكارهای وزن ششم نیزكه با حضور 12 شركت كننده انجام شد، حمید سرآبادانی( پاس) كوروش رجلی( كرج) حمیدرضا بیات( منتخب دانشجویان) و مالك مرادف( آذربایجان) مقامهای اول تا سوم مشترك را كسب كردند. در رده بندی نهایی این مسابقات، تیم پاس با 76 امتیاز عنوان نخست را به دست آورد و تیم های منتخب دانشجویان( 37) منتخب كرج(33)، ارتباطات ایران واروپا( 28) و منتخب نوجوانان( 23) به ترتیب عناوین دوم تا پنجم را كسب كردند. اردن با 22 امتیاز و ارمنستان با همین امتیاز در جایگاه بعدی قرار گرفتند.