تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیربرنامه‌های کریم انصاری فرد او را هوایی کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نظر دایی در مورد انصاری فرد


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیربرنامه‌های کریم انصاری فرد او را هوایی کرده است.

دایی

علی دایی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل در مورد بازی تیم ملی مقابل لبنان اظهار داشت: ما بازی حساسی را مقابل کره جنوبی پیش‌رو داریم و یقین داریم که در صورت همت بازیکنان و تداوم بازی روانی که در قطر به نمایش گذاشته‌اند و با کسب روحیه، شکست لبنان در تهران راه صعود تیم ملی کشورمان به صورت مستقیم برای جام جهانی برزیل هموار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه مسابقه تیم ملی مقابل قطر یکی از بهترین بازی‌های تیم ملی کشورمان در چند ماه اخیر بوده است، عنوان کرد: ما در این بازی به ویژه نیمه دوم متفکرانه و عالی بازی کردیم به طوری که تمام فضاها را از حریف گرفته و از نظر تاکتیکی بهترین بازی را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی سابق تیم ملی افزود: در این بازی خط هافبک ما عالی عمل کرد که امیدواریم شبیه این بازی متفکرانه را در مقابل لبنان و کره جنوبی نیز شاهد باشیم تا بدون دردسر بتوانیم به جمع تیم‌های صعود کننده به جام جهانی برزیل بپیوندیم.

مدیر برنامه‌های کریم انصاری‌فرد این بازیکن را هوایی کرده است

دایی ادامه داد: ما با کریم انصاری‌فرد برای عقد قرارداد با پرسپولیس صحبت کردیم که او نیز شرط و شروط خود را مطرح کرد و قرار شد در این زمینه به توافق نهایی برسیم.

وی تصریح کرد: نمی‌دانم به چه دلیلی به یک باره کریم انصاری‌فرد ناپدید شد در حالی که خبر او از ترکیه و قرارداد با برخی از تیم‌ها می‌رسد اما بنده دیروز در سایت بوخوم آلمان هر چه جست‌و جو کردم قراردادی با بازیکن سابق تیم پرسپولیس را ندیدم.

وی با انتقاد از مدیر برنامه‌های بازیکنان در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل خاطرنشان کرد: این مدیربرنامه‌ گاه چنان تدبیر و اعلام نظر می‌کند که بازیکن هوایی شده و توقع نابجا در او ایجاد می‌شود

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بنده نیز معتقدم باید این بازیکن توانمند و آینده‌دار به تیم‌های اروپایی قدرتمند راه یابد و در تیم ملی نیز جایگاه خود را تثبیت کند اما باید این بازیکن به هوش باشد تا فرصت‌ها را از دست ندهد.

دایی تاکید کرد: در سال‌های اخیر مشاهده کردید که کریم انصاری‌فرد زمانی که در تیم سایپا بود چقدر توانمند بازی می‌کرد اما سال گذشته که به پرسپولیس آمد چهره متفاوت‌تری داشت که امیدوارم با حضور دوباره او در پرسپولیس این بازیکن احیا شده و در تراز ملی و حتی جهانی بازی کند.

وی با انتقاد از مدیر برنامه‌های بازیکنان در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل خاطرنشان کرد: این مدیربرنامه‌ گاه چنان تدبیر و اعلام نظر می‌کند که بازیکن هوایی شده و توقع نابجا در او ایجاد می‌شود.

سرمربی سابق تیم ملی تاکید کرد: ما همچنان منتظر حضور کریم انصاری‌فرد در تمرین تیم پرسپولیس در زادگاهش اردبیل هستیم و امیدواریم هر چه سریع‌تر تصمیم خود را برای حضور در پرسپولیس بگیرد.

دایی

قرارداد من سه ساله است

دایی در خصوص قرارداد خود با تیم پرسپولیس افزود: قرارداد بنده با تیم پرسپولیس سه ساله است و امیدوارم در این زمینه خدا کمک کند تا پرسپولیس را به جایگاه اصلی برگردانم.

وی در خصوص نفرات کادر فنی تیم پرسپولیس نیز یادآور شد: محمد دایی، منافی، غلامپور، فروزان و مولایی از جمله اعضای کادر فنی هستند و تلاش می‌کنیم یک نفر نیز به این جمع اضافه شود.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص پیوستن کریم باقری به کادر فنی پرسپولیس عنوان کرد: باقری باید با باشگاه پرسپولیس قرارداد ببندد و بعد از آن ما آمادگی داریم تا از توانمندی‌های او در پرسپولیس استفاده کنیم.

دایی ادامه داد: خیلی خوشحال می‌شوم که کریم باقری همراه ما باشد تا بتوانیم به همراه دیگر کادر فنی تیم پرسپولیس را در لیگ سیزدهم مهیای حضور قدرتمندانه کنیم.

آرتا سبلان در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به بازی تیم پرسپولیس با آرتا سبلان اشاره کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: هر چند با یک بازی آن هم در برابر تیمی که از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی در گام‌های نخست آماده‌سازی است نمی‌توان تیم آرتا سبلان را ارزیابی کرد اما مطمئنم این تیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

دایی یادآور شد: حضور این تیم در لیگ دسته یک می‌تواند سرآغازی برای تیم‌ها و بازیکنان فوتبال استان اردبیل باشد تا خودشان را شایسته و مطلوب نشان داده و معرفی کنند.

دایی ادامه داد: خیلی خوشحال می‌شوم که کریم باقری همراه ما باشد تا بتوانیم به همراه دیگر کادر فنی تیم پرسپولیس را در لیگ سیزدهم مهیای حضور قدرتمندانه کنیم

دایی با قدردانی از حضور 2 هزار تماشاگر در تشویق و همراهی تیم آرتا سبلان و پرسپولیس تصریح کرد: در برابر این همه علاقمند وظیفه مسئولان استان اردبیل سخت و سنگین است و باید دست به دست هم دهند تا تیم را شایسته و مناسب راهی مسابقات دسته یک کنند.

وی در خصوص ظرفیت بالای فوتبال استان نیز گفت: اگر موسسات و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی وارد گود شوند و با مدیریت درست و هزینه‌کرد صحیح تیم‌های ورزشی به ویژه فوتبال را حمایت کنند قطعاً تیم‌هایی از این استان توان بالایی را در سطح کشور خواهند داشت.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: در کنار حضور سرمایه‌گذاران و اسپانسر‌ها مسئولان نیز باید از آنها حمایت کافی را داشته باشند چرا که اگر جذابیتی در کار نباشد محال امر است که اسپانسر و سرمایه‌گذار بخش خصوصی توان رقابت و حضور مستمر را داشته باشد.

دایی

دایی تاکید کرد: یکی از راه‌های جذب سرمایه‌گذاران و اسپانسر‌ها ایجاد فضای تبلیغی در سطح شهر و از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما است که اگر صدا و سیما بتواند محصولات آنها را رایگان تبلیغ کند قطعاً آنها با علاقمندی و رغبت بیشتر در تیم‌داری حاضر خواهند بود.

راه سالم‌سازی جوانان ما تقویت فضاهای ورزشی است

وی به خبرنگار فارس در اردبیل افزود: اردبیل از استعدادها و ظرفیت‌های خوبی در رشته فوتبال برخوردار است که بسیاری از آنها ناشناخته مانده و تعداد محدودی نظیر کریم انصاری‌فرد تاکنون شناسایی شده و درسطح ملی درخشش داشته‌اند.

سرمربی سابق تیم ملی یادآور شد: شخصیت‌های دلسوزی همچون کهنمویی و دیگر پیشکسوتان با معرفی کریم انصاری‌فرد و چند بازیکن دیگر در اردوی چند سال پیش ما در اردبیل سبب شدند تا این بازیکن با حضور در تیم‌های مطرح کشور قابلیت‌های خود را نشان دهد و در قواره تیم‌های ملی و باشگاهی درخشش داشته باشد.

دایی با ابراز گله‌مندی از حاضر نشدن حتی یک تیم اردبیلی در لیگ برتر گفت: در حالی که همسایه ما آذربایجان شرقی دو تیم در لیگ برتر و چند تیم در دسته یک دارد ما هنوز از قافله عقب ماندیم و نتوانستیم تیمی در لیگ‌های معتبر داشته باشیم.

وی با قدردانی از نماینده مردم اردبیل در مجلس و مسئولان ورزش و جوانان در شکل‌گیری و تقویت تیم آرتا سبلان برای حضور در لیگ دسته یک اظهار داشت:‌ مسئولان و دلسوزان شهر بدانند هر چه در ورزش سرمایه‌گذاری کنیم هزینه محسوب نمی‌شود بلکه یک سرمایه‌گذاری حقیقی در ایمن‌سازی جامعه و سالم‌سازی جوانان است.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: همین که جوانان ما دو ساعت از وقتشان را در فضای ورزش و استادیوم‌ها سپری می‌کنند و از یک بازی فوتبال لذت می‌برند این بهترین و ایمن‌ترین فضای تربیتی برای آنهاست.

دایی در خصوص خاطرات خود از بهترین گل زده در دوران بازی نیز یادآور شد: بهترین گل بنده مربوط به شکست شش بر دو کره جنوبی بود و در کنار آن گلی که به مصر و کویت زدم نیز زیبا بودند و من همیشه افتخار می‌کنم که از این دیار برخاسته و برای کشورم افتخار آفریده‌ام.

وی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل با یادآوری اینکه ساعت 17:30 امروز نیز تیم پرسپولیس در بازی تدارکاتی مقابل دانشگاه آزاد قرار می‌گیرد، اذعان داشت: بنده همیشه مدیون لطف و محبت و دعای همشهریان بودم و امیدوارم خداوند قدرت آن را به من بدهد که همیشه نوکری مردم اردبیل را بکنم.

بخش ورزشی تبیان

منبع : فارس