تبیان، دستیار زندگی
یدند ایران با پیروزی دو بر صفر برابر چین تایپه در دیدار انتخابی جام ملت‌های 2007 آسیا به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود كرد. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری در پایان دیدار به خبرنگاران گفت:« ابتدا باید از عملكرد چین تایپه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه‌نویی: لژیونرها برای جلوگیری از مصدومیت عقب كشیدند


ایران با پیروزی دو بر صفر برابر چین تایپه در دیدار انتخابی جام ملت‌های 2007 آسیا به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود كرد.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری در پایان دیدار به خبرنگاران گفت:« ابتدا باید از عملكرد چین تایپه ستایش كنم. آنها بی‌اندازه عالی بازی كردند و شرایطی را برای ما بوجود آوردند كه هرگز انتظارش را نداشتیم و این موضوع در نتیجه هم بازتاب داشت. همان ابتدا چند فرصت داشتند اما، نتوانستند آنها را به گل تبدیل كنند.»

وی ادامه داد: «با وجود این كه ما فرصت‌های بسیاری برای گلزنی داشتیم دروازه‌بانشان عملكرد بی‌نظیری داشت و توپ‌های بسیاری را مهار كرد. این حقیقت كه گل‌های زیادی به ثمر نرساندیم به خستگی بازیكنان در جام LG یا سفر به اینجا ربطی ندارد.

چین تایپه عالی بازی كرد. شاید هنگامی كه دو بر صفر پیش افتادیم بازیكنان لژیونرمان برای جلوگیری از آسیب دیدگی عقب كشیدند.»

این هم اظهار نظر توشیاكی ایمال، سرمربی چین تایپه :« از عملكرد بازیكنانم بسیار راضی هستم، چرا كه با یكی از بهترین تیم‌های آسیا بازی كردم. به برنامه‌ بازی‌امان كه تلاش برای محدود كردن حمله‌اشان بود، پایبند بودیم. حقیقت دارد كه در بیست دقیقه پایانی احساسی شده بودم چرا كه از شیوه بازی‌امان خشمگین شدم، ربطی به داوری نداشت. هرگز درباره‌ی عملكرد داوران اظهار نظر نمی‌كنم چرا كه می‌پذیریم تصمیم‌شان نهایی است.»

گزارش تصویری از دیدار چین تایپه - ایران