تبیان، دستیار زندگی
تماشاچی یك مانور بزرگ انقلابی بود مدیركل حراسات سازمان تربیت بدنی تاكید كرد: كنترل 90 هزار تماشاچی در روز بازی پیروزی و استقلال مانور بزرگی برای انقلاب اسلامی به شمار می رود. بهزاد كتیرایی در گفت و گو با مدیر ورزشی تبیان گف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهزاد كتیرایی:

كنترل 90 هزار تماشاچی یك مانور بزرگ انقلابی بود

مدیركل حراسات سازمان تربیت بدنی تاكید كرد: كنترل 90 هزار تماشاچی در روز بازی پیروزی و استقلال مانور بزرگی برای انقلاب اسلامی به شمار می رود.

بهزاد كتیرایی در گفت و گو با مدیر ورزشی تبیان گفت: درحالی كه بسیاری از رسانه های گروهی جهان وضعیت موجود در ایران را بحرانی ارزیابی كرده بودند و آنها از هر فرصتی برای تبلیغات خود استفاده می كنند، مسلما كنترل 90 هزار جوان پر احساس در این شرایط ، یك مانور بسیار بزرگ برای انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی گفت: در این شرایط من فكر می كنم حفاظت و كنترل تماشاچیان به بهترین شكل ممكن انجام شد و  تنها در اواخر نیمه اول با اخراج فرزاد مجیدی مقداری درگیری میان هواداران استقلال رخ داد كه كلیه عوامل توسط دوربین های مداربسته، شناسایی و تحویل نیروی انتظامی داده شدند. مدیر كل حراست سازمان تربیت بدنی افزود: تعداد دستگیر شدگان 14 نفر است كه  از هواداران تیم استقلال به شمار می روند. با توجه به این كه 2 نفر از تماشاچیان سن كمی داشتند با تعهد كتبی آزاد شدند و بقیه كه در سنین 21 تا 22 سال هستند در بازداشتگاه نیروی انتظامی به سر می برند. وی در پایان گفت: این امر برای ما اهمیت بسیاری داشت كه جامعه ورزش و طرفداران پیروزی و استقلال را پس از یك سال با یكدیگر آشتی دادیم .