تبیان، دستیار زندگی
: اولین باری بود كه در میان90 هزار تماشاگر قضاوت می كردم " ولادیمرهریناك" داور اهل اسلواكی دیدار استقلال و پیروزی ، از نحوه قضاوتش در دربی پایتخت ایران دفاع كرد. "هریناك" در گفت و گو با ایسنا افزود: قضاوت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ولادیمرهریناك با دفاع از قضاوتش:

اولین باری بود كه در میان90 هزار تماشاگر قضاوت می كردم

" ولادیمرهریناك" داور اهل اسلواكی دیدار استقلال و پیروزی ، از نحوه قضاوتش در دربی پایتخت ایران دفاع كرد.

"هریناك" در گفت و گو با ایسنا افزود: قضاوت در میان هزاران تماشاگر مشتاق كه با جان و دل تیم محبوبشان را تشویق می كنند، حساسیت خاص خودش را دارد، تا پیش از این قضاوت بازی ای با حضور این تعداد تماشاگر را بر عهده نگرفته بودم  زیرا در فینال بازیهای اروپا نیز بیش از 60 هزار نفر بیشتر گرد هم نمی آیند.

وی تصریح كرد: تمامی اخطارها و اخراج ها صحیح بود و در اخراج بازیكنان نیزچاره ای جزانتخاب این گزینه نداشتم زیرا برخورد بازیكنان خاطی واقعاً خشن بود.

"هریناك" افزود: اعتقاد داشتم كه علاقه مندان و هواداران این دو تیم باید بازی مورد نظرشان را ببیند و از آن لذت ببرند ، لذا سعی كردم با رعایت تمام موازین واصول داوری قضاوتی بی نقص ارایه دهم.

وی با تمجید ازمهمان نوازی و برخوردهای اجتماعی فوق العاده ایرانیان اظهار داشت: با این كه مدت كمی در ایران بودم ولی بهترین شرایط را تجربه كردم و این برایم جالب بود هر چند كه امكانات ورزشی استادیوم آزادی نیزغیر قابل باور بود.

این داوراهل اسلواكی ؛ در پایان بیان این اینكه از فوتبال ایران به طور كامل شناخت دارد، افتخارآفرین های جام جهانی 98 فرانسه و قهرمانی های فوتسال ایران در سطح آسیا و جهان را مثال زدنی خواند.