تبیان، دستیار زندگی
به همت روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، نشست ستاد هم اندیشی سامانه پیامک این ادار ه کل برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نشست ستاد هم اندیشی سامانه پیامک تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد

نشست ستاد هم اندیشی سامانه پیامک تبلیغات اسلامی مازندران

به همت روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، نشست ستاد هم اندیشی سامانه پیامک این ادار ه کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در این نشست که عصر روز چهارشنبه 8 خرداد ماه 92 برگزار شد محمد رضا فلاح نیا سرپرست روابط عمومی این اداره کل گزارشی از چگونگی آغاز به کار و فعالیت سامانه پیامک اداره کل را به جلسه ارائه کرد.

وی در بیان اهداف این نشست اذعان داشت: هدف اصلی ما بهبود سطح متون پیامکی و ارتقاء مفهومی پیامک ها و نیز دسته بندی گروه های مخاطب و در نهایت بهره مندی از توان، ابتکارات نو و قابلیت های اعضاء محترم ستاد هم اندیشی در راستای تحقق اهداف تعیین شده است.

نشست ستاد هم اندیشی سامانه پیامک تبلیغات اسلامی مازندران

همچنین در این جلسه مقرر شد با توجه به ایام آغازین شکل گیری ستاد هم اندیشی و به منظور آشنائی بیشتر اعضاء با خط مشی سازمان و بر اساس پیشنهاد همه اعضاء، از سوی روابط عمومی تمهیدات و هماهنگی صورت پذیرد تا ستاد هم اندیشی در ابتدای کار، دیداری با مدیر کل داشته و با رهنمودهای او بیشتر آشنا شود.

در این نشست ضمن ارائه نقطه نظرات اعضا حاضر و جمعبندی نظرات، مصوب شد گروه بندی مخاطبین پیامکی از بعد ارزش ادبی متن متناسب با شرایط گروه هدف صورت پذیرفته و حول چهار محور اهداف، مخاطب، محتوی و بودجه ارزیابی و کارشناسی شده و در جلسه آتی ارائه و نحوه ی ارسال پیامک ها کارشناسی و روانشناسی شود چرا که تقریبا فکر و ذهن اکثریت قریب به اتفاق مردم آمادگی بیشتری جهت دریافت پیام و مطالعه آن را دارا است.

گفتنی است، تفکیک گروه های مخاطب جوانان و نوجوانان، روحانیون، فرهنگیان، دانشجویان، رزمندگان و عامه مردم، تعیین شماره ای مخصوص پس از گروه بندی مخاطبین برای هر گروه ، ایجاد یک لینک برای افراد جدید جهت عضویت در سامانه پیامکی سازمان در سایت تبیان و انتخاب نوع و جنس متون پیامکی در قالب شعر، حدیث، آیه و سخن بزرگان، برگرفته از قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، بیانات ائمه معصومین(ع) و فرمایشات امام و رهبری در موضوعاتی همچون نماز، شهدا، انقلاب اسلامی، جنگ نرم، قرآن و .... به پیشنهاد اعضاء از دیگر مصوبات این نشست بود.

تنظیم: هومن بهلولی