تبیان، دستیار زندگی
به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) 12000 برگ پوستر ویژه ارتحال از سوی روابط عمومی تبلیغات اسلامی مازندران تولید و چاپ شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تولید و چاپ بیش از 12000 برگ پوستر سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مازندران

پوستر سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)

به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) 12000 برگ پوستر ویژه ارتحال از سوی روابط عمومی تبلیغات اسلامی مازندران تولید و چاپ شد.

به گزارش روابط عمومی، محمد رضا فلاح نیا ضمن بیان اهمیت تبلیغات محیطی در برپایی و گرامیداشت ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی بیان داشت: به منظور گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ، تعداد 12000 پوستر در ابعاد 35أ— 50 در خصوص اهمیت اطاعت از ولی فقیه و حضور گسترده مردم در انتخابات تهیه و چاپ شد.

سرپرست روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران به جملات چاپ شده از امام خمینی (ره) در این پوسترها اشاره کرد و افزود: با توجه به همزمانی ایام انتخابات با سالروز رحلت امام (ره) فرموده ای از ایشان درخصوص انتخابات نیز در این پوستر گنجانده شده است همچنین از دیگر برنامه ها، تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه عکس ، ارسال پیامک های ویژه سالگرد ارتحال امام در سراسر استان ، ویژه برنامه سالگرد ارتحال امام (ره) در اداره کل و ... می باشد.

وی در ادامه به برخی از برنامه های این اداره کل در سالروز ارتحال امام (ره) اشاره کرد و بیان داشت: از سوی معاونت فرهنگی پژوهشی و آموزش این اداره کل نیز برنامه هایی از جمله گردهمایی مداحان غرب و شرق استان به طور جداگانه، بروز رسانی 700 وبلاگ مذهبی، اعزام روحانیون به مساجد، برگزاری مراسم رحلت امام توسط هیئت های مذهبی، انتشار ویژه نامه سالگرد ارتحال امام در نشریه گفتمان دینی، انتشار ویژه نامه در سایت تبیان استان و ... است.

تنظیم: هومن بهلولی