تبیان، دستیار زندگی
کنم در پی همگروهی تیم لیورنو ایتالیا با تیم مکابی رژیم صهیونیستی در مرحله گروهی جام یوفا ، رحمان رضایی مدافع ایرانی این تیم رسما اعلام کرد برابر مکابی به میدان نمی رود. رحمان رضایی گفت : ایرانی‌ها در دفاع از ملت مظلوم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رحمان رضایی : مقابل اسرائیلی ها بازی نمی کنم


در پی همگروهی تیم لیورنو ایتالیا با تیم مکابی رژیم صهیونیستی در مرحله گروهی جام یوفا ، رحمان رضایی مدافع ایرانی این تیم رسما اعلام کرد برابر مکابی به میدان نمی رود.

رحمان رضایی گفت : ایرانی‌ها در دفاع از ملت مظلوم فلسطین با هم متحد هستند و هیچ بازیكن ایرانی قبول نمی كند مقابل تیمهای اسراییلی بازی كند .

تمام ایرانی‌ها روی مسئله رژیم صهیونیستی اتفاق نظر دارند ؛ ما آنها را به رسمیت نمی‌شناسیم و تا به حال هم هیچ تیم ایرانی حاضر به رویارویی با یكی از تیم‌های اسراییلی نشده است.

وی با اشاره به اینکه همواره یکی از گزینه های اصلی مربی لیورنوست گفت : پنج هفته از كالچو می‌گذرد و از این پنج هفته من در چهار بازی لیورنو نود دقیقه بازی كرده‌ام و در آن بازی هم كه غایب بودم، اصلا در ایتالیا نبودم ، اما از بازی دوم به بعد به طور كامل در تركیب لیورنو حضور داشتم و هم اكنون در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارم و به لحاظ آمادگی بدنی هم در وضع خوبی هستم

رقابت‌های فوتبال جام یوفا قرعه كشی شد

یاران رحمان میلان را ناکام کردند