تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه به توصیه کمیته انضباطی موقتاً درباره پرونده عمادرضا اظهارنظر نمی کند گفت: امیدواریهای زیادی برای اثبات ادعای خود در مورد پرونده عمادرضا داریم. محمدحسن انصاری فرد در گفتگو با ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محمدحسن انصاریفرد : به اثبات ادعایمان امیدواریم


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه به توصیه کمیته انضباطی موقتاً درباره پرونده عمادرضا اظهارنظر نمی کند گفت: امیدواریهای زیادی برای اثبات ادعای خود در مورد پرونده عمادرضا داریم.

محمدحسن انصاری فرد در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: در نشستی که با حضور مدیران باشگاه پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی برگزار شد آقای شاه حسینی در پایان جلسه از بنده و آقای ساکت درخواست کرد اظهار نظری درباره این پرونده نداشته باشیم که ما هم قبول کردیم. بنده نیز به همین علت فعلاً درباره این پرونده اظهارنظری نمی کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درحالی به توصیه کمیته انضباطی احترام می گذارد که مسئولان باشگاه سپاهان طی روزهای گذشته با خبرگزاری ها و روزنامه های ورزشی مصاحبه کرده و حتی اعلام کرده اند ممکن است باشگاه پرسپولیس طی روزهای آتی مدعی شود که عمادرضا دوپینگ کرده است.

انصاری فرد دراین باره گفت: علیرغم اینکه مسئولان باشگاه سپاهان قبل و بعد از فینال جام حذفی و حتی درباره پرونده عمادرضا اتهامات زیادی را به باشگاه پرسپولیس وارد کرده اند در مقام دفاع قصد پاسخگویی نداشته و حرفهایی که لازم بوده را در گذشته عنوان کرده ام. حالا هم علیرغم مصاحبه های مدیران باشگاه سپاهان به توصیه کمیته انضباطی اظهارنظری نمی کنم اما به شدت پیگیر این پرونده بوده و معتقدم امیدواری های زیادی برای اثبات ادعای باشگاه پرسپولیس وجود دارد که ما درپی تحقق آن هستیم و علیرغم ابهاماتی که بوجود آمده سعی در ثابت کردن ادعای خود داریم.

آخرین خبر ها از تمرین پرسپولیس