تبیان، دستیار زندگی
لیس تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار هفته ششم برابر سایپا عصردیروز با حضور مصطفی دنیزلی در ورزشگاه کارگران برگزار شد. مصطفی دنیزلی که بامداد روز سه شنبه به ایران بازگشته عصر دیروز با حضور در ورزشگاه کارگران تمری...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین خبرها از تمرین پرسپولیس


تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار هفته ششم برابر سایپا عصردیروز با حضور مصطفی دنیزلی در ورزشگاه کارگران برگزار شد.

مصطفی دنیزلی که بامداد روز سه شنبه به ایران بازگشته عصر دیروز با حضور در ورزشگاه کارگران تمرین تیم فوتبال پرسپولیس را زیر نظر گرفت و در جلسه ای که قبل از تمرین با علی نورالدین و حمید استیلی داشت از آخرین وضعیت شاگردانش مطلع شد.

در این تمرین علیرضا واحدی نیکبخت به علت سرماخوردگی شدید غایب بود اما مهرزاد معدنچی که به علت عدم صدورروادید امکان همراهی تیم ملی در سفر به چین تایپه را نداشت همراه با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

پژمان نوری، مهرداد اولادی ، احسان خرسندی و علیرضا حقیقی نیز به علت حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان، امید و جوانان و الونگ الونگ به علت سفر به کامرون در این تمرین غایب بودند. علاوه بر این بازیکنان شیث رضایی و فرشید کریمی هم در تمرین عصر روز سه شنبه غایب بودند.

دراین تمرین بازیکنان مصدوم پرسپولیس یعنی ابراهیم اسدی و صلاح حسن نیز با بدست آوردن سلامتی پابه پای بازیکنان تمرین کردند.

امروز به شکایت پرسپولیس از سپاهان رسیدگی می شود

واحدی نیکبخت : فقط افراد بزرگ باید در مورد من نظر بدهند