تبیان، دستیار زندگی
چنانچه در آینده بخواهد این روند پیدا کند با تصمیم متفاوت کاندیداها روبرو خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعتراض ستاد روحانی به مناظره


چنانچه در آینده بخواهد این روند پیدا کند با تصمیم متفاوت کاندیداها روبرو خواهد شد.


روحانی

به گزارش تبیان به نقل از عصر ایران، در پی پخش مناظره پرانتقاد امروز این اطلاعیه از سوی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی منتشر شد.

بسمه تعالی

آنچه که امروز در مناظره تلویزیونی شکل گرفت به حق اهانت به کاندیداها و مردمی است که انتظارمناظره پرجاذبه،عمیق و چالش برانگیزرا داشتند اما متاسفانه برنامه ریزی غلط و اشتباهات پیاپی و اصرار بر تداوم این اشتباهات، باعث تضییع برنامه گردید.

قطعا اگر نبود احترام به افکار عمومی و همچنین قداست شکل گرفته در رسانه ملی، تداوم برنامه با مشکلات جدی روبرو می شد.

برگزاری چنین مناظره که اولا مناظره نبود و فقط فضایی برای اظهار نظر و شاید رفع مسئولیت رسانه ملی درانتخابات بود در شان انتخابات، کاندیداها و مردم نبود. و چنانچه در اینده بخواهد این روند پیدا کند با تصمیم متفاوت کاندیداها روبرو خواهد شد.

برگزاری چنین مناظره که اولا مناظره نبود و فقط فضایی برای اظهار نظر و شاید رفع مسئولیت رسانه ملی درانتخابات بود در شان انتخابات، کاندیداها و مردم نبود. و چنانچه در اینده بخواهد این روند پیدا کند با تصمیم متفاوت کاندیداها روبرو خواهد شد

لذا به جهت تبیین مواضع در خصوص مناظره بعد ازظهر جمعه و تصمیم در خصوص شرایط آینده، کنفرانس مطبوعاتی در روز شنبه درمحل ستاد ایشان و با حضور دکتر روحانی در جمع روزنامه نگاران داخل و خارج منعقد خواهد گردید.

والسلام

ستاد انتخاباتی دکتر روحانی

برای دیدن اخبار انتخاباتی اینجا کلیک کنید

بخش سیاست تبیان