تبیان، دستیار زندگی
کیش آباجیاج تأیید نشد قبل از بازى دوستانه با تیم امید بود كه حضور یك سیاهپوست در اردوى استقلالى ها، هواداران این تیم را براى تقویت خط حمله تیم شان امیدوار ساخته بود. كوكو آباجیاج مهاجم ?? ساله كامرونى كه سابقه بازى...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خبرهایى از اردوى استقلال در کیش



آباجیاج تأیید نشد

قبل از بازى دوستانه با تیم امید بود كه حضور یك سیاهپوست در اردوى استقلالى ها، هواداران این تیم را براى تقویت خط حمله تیم شان امیدوار ساخته بود. كوكو آباجیاج مهاجم ?? ساله كامرونى كه سابقه بازى در تیم ملى امید كامرون را داشت مثلاً آمده بود تا خط حمله استقلالى ها را تقویت كند اما بعد از حضور یك نیمه اى مقابل امیدها و شركت در تمرینات تیم، كادر فنى استقلال از عملكرد این مهاجم آفریقایى ابراز رضایت نكرده اند و گفته اند با او قرارداد نمى بندند. جالب اینكه استقلالى ها گفتند آباجیاج بازیكن خوبى است اما آنها دنبال یك مهاجم عالى مى گردند! شاید براى استقلالى ها كلمه عالى مساوى است با علیزاده یا داسیلوا. كسى چه مى داند؟


شكایت استقلال از یك استقلالى

بعد از پخش برنامه تلویزیونى نود و صحنه هاى مربوط به حاشیه هاى بازى استقلال مقابل صباباترى مثل اینكه به تریج قباى آبى ها برخورده است و مسؤولان باشگاه استقلال قصد دارند از بیژن طاهرى مربى صباباترى به خاطر صحبت هایش شكایت كنند.

طاهرى كه خود از بازیكنان باسابقه استقلال در دهه ?? محسوب مى شود سه شنبه هفته گذشته و در بین ? نیمه وارد معركه شد و درباره محمود فكرى كاپیتان آبى ها حرف هایى زد كه به مذاق آنها خوش نیامده است!


اعتراض كتبى به رأى كمیته انضباطى

تصمیم كمیته انضباطى فدراسیون فوتبال در قبال استقلالى ها براى اینكه بازى هفته هفتم آنها مقابل راه آهن بدون تماشاگر انجام شود، بدجورى آبى ها را به هم ریخته است. بعد از اینكه رأى كمیته انضباطى به استقلالى ها ابلاغ شده آنها هم بیكار ننشسته اند و مراتب اعتراضشان را اعلام كرده اند. استقلالى ها طى نامه اى اعتراض كتبى خود را تقدیم فدراسیون كرده اند و خواستار تجدید نظر در رأى صادره شده اند. حالا باید دید شوراى استیناف كمیته انضباطى چه دسته گلى تحویل آبى ها مى دهد.


اول تمرین، بعد شارژ مالى!

دیروز استقلالى ها صبح و شب 2 جلسه تمرینى را پشت سر گذاشتند. تمرین صبح آبى ها اختصاص داشت به كار با وزنه و انجام كارهاى بدنسازى و پس از افطار و در تاریكى هوا هم كار با توپ و انجام امور تاكتیكى در دستور كار استقلالى ها قرار گرفت.نكته اوج تمرینات دیروز و خبر خوشحال كننده آبى ها هنگامى بود كه خبر رسید بازیكنان بعد از تمرین حق و حقوقشان را دریافت مى كنند. دیروز به همه بازیكنان استقلال حقوق ماه گذشته شان پرداخت شد تا ادامه اردوى كیش و تمرینات تیم با سهولت و شادابى بیشترى دنبال شود.


توصیه مربیان براى فرار از حاشیه

به نظر مى رسد استقلالى ها براى فرار از حاشیه به اردوى كیش رفته باشند. آبى پوشان كه در هفته هاى اخیر تمریناتشان با درگیرى و حواشى مواجه بود انتظار دارند كه در كیش به آرامش برسند اما در این بین صحبت هاى علیرضا واحدى نیكبخت درباره اكبرپور باعث شده تا باز هم آبى ها در معرض حاشیه قرار گیرند. مربیان استقلال به همین خاطر دیروز جلسه اى را با سیاوش اكبرپور تشكیل داده اند و به او توصیه كردند تا جواب نیكبخت را ندهد. آنها به این ترتیب قصد دارند جو تیم را آرام نگاه دارند.


آبى ها امروز خرید مى كنند

استقلالى ها از امروز مى توانند به گشت و گذار و خرید در كیش بپردازند. اردوى استقلال فردا به پایان مى رسد و مسؤولان تیم به بازیكنان اجازه دادند كه امروز در كیش به گشت و گذار و خرید بپردازند. به نظر مى رسد استقلالى ها كه دیروز مقدارى از حقوق خود را دریافت كرده اند امروز حسابى خرید كنند.

تماشاگران استقلال محروم شدند

رضا عنایتی و شجاعی در استقلال