تبیان، دستیار زندگی
شد ستاد برگزاری مراسم عید سعید فطر، به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم این عید سعید، با ریاست شهردار تهران تشکیل شد. به گزارش سما، این ستاد که به ریاست دکتر قالیباف- شهردار تهران- تشکیل شده است، وظیفه برنامه ریزی و اجرای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ستاد برگزاری مراسم عید سعید فطر تشکیل شد

ستاد برگزاری مراسم عید سعید فطر، به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم این عید سعید، با ریاست شهردار تهران تشکیل شد.

به گزارش سما، این ستاد که به ریاست دکتر قالیباف- شهردار تهران- تشکیل شده است، وظیفه برنامه ریزی و اجرای باشکوه نماز عید سعید فطر را بر عهده دارد.

همچنین ستاد برگزاری مراسم عید سعید فطر مراسم جشن تکلیف 50 هزار دختر تهرانی را در غروب روز عید فطر در میدان آزادی برگزار خواهد کرد.

بر این اساس برگزاری جشن های محله ای در مناطق و فرهنگسراها در روز 29 ماه مبارک رمضان و با حضور عموم شهروندان تهرانی، از دیگر برنامه های این ستاد برای هرچه باشکوهتر برگزار کردن این عید سعید است.

ستاد برگزاری مراسم عید سعید فطر متشکل از کمیته های هشت گانه ای است که وظیفه ساماندهی، برنامه ریزی و اجرای مراسم های مختلف این عید سعید را بر عهده دارند.

کمیته های نماز، خدمات و ایمنی، حمل و نقل، انتظامات، پشتیبانی، فرهنگی، برنامه ریزی و اطلاع رسانی، 8 کمیته ای هستند که در ستاد برگزاری مراسم عید سعید فطر فعالیت دارند.

با توجه به بروز مشکلات فنی در پایگاه سما (سامانه مدیریت ارتباطات شهرداری تهران) کاربران می توانند به طور موقت از آدرسhttp://84.11.32.132 استفاده کنند.

اداره کل روابط عمومی و بین الملل