تبیان، دستیار زندگی
در حالی که زمان زیادی به برگزاری انتخابات باقی نمانده است تغییرات آرایش سیاسی گروه های مختلف همچنان ادامه دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمایت رهپویان و ایثارگران از حداد


در حالی که زمان زیادی به برگزاری انتخابات باقی نمانده است تغییرات آرایش سیاسی گروه های مختلف همچنان ادامه دارد.


حدادعادل

به گزارش تبیان به نقل از خبرآنلاین ، در جدیدترین تحول سیاسی جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان بار دیگر در یک چرخش سیاسی تصمیمات جدیدی اتخاذ کرده اند.

این دو تشکل سیاسی پیش از این زیر بار حمایت از حدادعادل نرفته و با اصرار بر نامزدی علیرضا زاکانی بر حضور مستقل در انتخابات تاکید داشتند .با نزدیک شدن به انتخابات و هنگامی که شایعاتی در مورد رد صلاحیت زاکانی مطرح شد ، شخص علیرضا زاکانی و حسین فدایی به ائتلاف گفتمانی با سعید جلیلی تاکید کرده و این تصور پدید آمد که اگر زاکانی در انتخابات نباشد حمایت این دو تشکل سیاسی از سعید جلیلی قطعی خواهد بود.این تصور وقتی جدی تر شد که علیرضا زاکانی در مصاحبه های متعدد بر حمایت از جلیلی تاکید کرد.

آخرین اخبار گویای این است که ستاد انتخاباتی زاکانی و جمعیت ایثارگران به طور کامل در اختیار غلامعلی حدادعادل قرار گرفته است . گفته می شود این اقدام در اعتراض به حضور پایداری ها در کنار سعید جلیلی است

اکنون اما گویا شرایط تغییرات فراوانی کرده است.رسانه های منسوب به علیرضا زاکانی سعید جلیلی را بایکوت کرده و خود او هم سکوت مطلق در این باره پیشه کرده است. بر اساس گزارش سایت اخبار محرمانه ، آخرین اخبار گویای این است که ستاد انتخاباتی زاکانی و جمعیت ایثارگران به طور کامل در اختیار غلامعلی حدادعادل قرار گرفته است . گفته می شود این اقدام در اعتراض به حضور پایداری ها در کنار سعید جلیلی است.برخی آگاهان مسایل سیاسی می گویند حضور این دو تشکل سیاسی در کنار حدادعادل را نباید زیاد جدی گرفت چرا که تجربه نشان داده رهپویان و ایثارگران همواره در دقایق آخر چرخش های اساسی دارند.

برای دیدن اخبار انتخاباتی اینجا کلیک کنید

بخش سیاست تبیان