تبیان، دستیار زندگی
انجمن‌های تخصصی تبیان، به منظور تحقق بخشیدن حماسه سیاسی در فضای مجازی، مسابقه‌ای بزرگ تحت عنوان گنجینه انتخابات یازدهم با هدف گردآوری گنجینه‌ی سیاسی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌نماید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه‌ی بزرگ گنجینه‌ی سیاسی

مقام معظم رهبری می‌فرمایند: همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است؛ و در جای دیگر تاکید می‌فرمایند: برای حضور حداکثری تلاش کنید. مسئله‌ی اول، مشارکت است. در زمینه‌ی مشارکت مردم، هر طور که می‌توانید، روی خانواده‌ها و دوستانتان کار کنید. مشارکت، یکی از اساسی‌ترین مسائل است. حضور مردم برای پیشرفت و صیانت کشور لازم است. نه این که اگر عده‌ی زیادی شرکت نکردند، این‌ها به نظام «نه» گفته‌اند؛ به هیچ‌وجه این‌طوری نیست. آن‌هایی که به خاطر «نه» گفتنِ به نظام نمی‌آیند، درصد خیلی کمی‌اند، یک عده به خاطر بی‌حالی نمی‌آیند؛ یک عده به خاطر بی‌حوصلگی نمی‌آیند؛ یک عده روز جمعه کار دیگری دارند و نمی‌آیند؛ این‌ها را شما راه بیندازید. و الا کسانی که معتقد به نظام و قانون اساسی نیستند و دلشان برای بیگانگان و نفوذ آن‌ها پر می‌زند و منتظر آمدن بیگانگان هستند، درصد بسیار کمی‌اند.

انجمن‌های تخصصی تبیان، با تکیه به فرمایشات مقام معظم رهبری و الهام از رهنمودهای ایشان و به منظور تحقق بخشیدن حماسه سیاسی در فضای مجازی، مسابقه‌ای بزرگ تحت عنوان "گنجینه انتخابات یازدهم" با هدف گردآوری گنجینه‌ی سیاسی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌نماید.

محورهای مسابقه:

- فرمایشات امام خمینی (ره) پیرامون انتخابات

- فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات

- معرفی و نقد برنامه‌های کاندیداها

- صوت و تصویر و اینفوگراف انتخاباتی

- خبرهای مستند انتخاباتی

- خاطرات شما از انتخابات ریاست جمهوری از شروع انقلاب اسلامی تا کنون

- آخرین گزارش از نحوه ی تبلیغات نامزد های ریاست جمهوری

زمان مسابقه:

امروز تا پایان خرداد ماه سال جاری

نحوه شرکت در مسابقه:

جهت شرکت در این مسابقه ی بزرگ در مبحث "گنجینه انتخابات یازدهم" واقع در انجمن‌های تخصصی تبیان، ثبت نام نمایید و مطابق با قوانین و شرایط مسابقه، فعالیت خود را آغاز كنید.  امید است که شما برنده ی این مسابقه باشید و از جوایز آن بهره مند گردید.


باشگاه كاربران تبیان - انجمن‌های تخصصی