تبیان، دستیار زندگی
رییس فدراسیون جهانی کشتی امیدوار است این رشته از سوی کمیته‌ اجرایی IOC برای رای آوردن در اجلاس بوئنوس آیرس معرفی شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نشست سرنوشت ساز برای کشتی


رییس فدراسیون جهانی کشتی امیدوار است این رشته از سوی کمیته‌ اجرایی IOC برای رای آوردن در اجلاس بوئنوس آیرس معرفی شود.


به نقل از ایسنا، نناد لالوویچ که باید به همراه چهار نفر دیگر از رشته کشتی برای ماندن در بازی‌های المپیک دفاع کند در آخرین اظهار نظر خود قبل از نشست سن پترزبورگ گفت: ما با یک هدف ویژه به سن پترزبورگ آمده‌ایم و در اینجا وقتمان را تلف نخواهیم کرد. ما به توانایی‌هایمان اطمینان داریم. بارها گفته‌ام که فیلا زمان بسیار کمی داشت، اما تغییرات اساسی که مورد نیاز بود را انجام دادیم. به خودم اطمینان داریم که این اطمینان در مورد IOC نیز وجود دارد. این، دلیل حضور ما در سن پترزبورگ است.

کشتی

لالوویچ ادامه داد: حتی پس از اجلاس ماه سپتامبر که رشته المپیکی انتخاب می‌شود هم دست از بهتر شدن و پیشرفت نخواهیم کشید. ما به شدت تلاش خواهیم کرد تا از جایگاه خود در برنامه بازیهای المپیک دفاع کنیم.

رییس فیلا در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید چند رشته به اجلاس بوئنوس آیرس معرفی شوند؟ گفت: امیدوارم که کمیته‌ اجرایی IOC تنها یک ورزش را در نشست سن پترزبورگ انتخاب کند و آن یک ورزش هم کشتی باشد. اما فیلا در هر زمینه‌ای آماده مبارزه است.

لالوویچ در پایان در مورد قوانین جدید، گفت: اولین مسابقه با قوانین جدید واکنش بسیار خوبی از جامعه کشتی را در پی داشت و از این تغییرات خوشحال بودم، اما ما احتیاج به زمان داریم تا به نقطه ایده‌آل برسیم. به همین خاطر مجبور شدیم تا اجرای قوانین جدید را متوقف کنیم تا مشکلاتش را برطرف سازیم.

کمیته اجرایی IOC در نشست سن پترزبورگ از بین هشت رشته، یک تا سه رشته‌ی کاندیدا را برای حضور در بازی‌های المپیک 2020 انتخاب خواهد کرد که رشته یا رشته‌های انتخاب شده باید از کنگره شهریور ماه بوئنوس آیرس رای بیاورند تا در نهایت یکی از آنها به المپیک 2020 برسد.

رشته یا رشته‌های انتخاب شده باید از کنگره شهریور ماه بوئنوس آیرس رای بیاورند تا در نهایت یکی از آنها به المپیک 2020 برسد

کشتی، اسکواش، کاراته، بیسبال و سافتبال، ورزش‌های صعودی و صخره نوردی، ورزش‌های اسکیتی، ووشو و ویک بردینگ هشت رشته‌ای هستند که یکی از آنها برای المپیک 2020 انتخاب خواهد شد.

بخش ورزشی تبیان