تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تاكید براینكه از همین امروز به فكر قهرمانی در لیگ برتر سیزدهم است، گفت: باید شان بازیكنان بزرگی چون علی كریمی در فوتبال ایران حفظ شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دایی: امیدوارم آرزوی هواداران را برآورده کنم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تاكید براینكه از همین امروز به فكر قهرمانی در لیگ برتر سیزدهم است، گفت: باید شان بازیكنان بزرگی چون علی كریمی در فوتبال ایران حفظ شود.
به نقل از ایرنا، 'علی دایی' در نشست خبری باشگاه پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران اظهار كرد: برای آغاز كارم در باشگاه پرسپولیس تهران از همه بزرگان تیم اجازه می خواهم و از محمد رویانیان نیز تشكر می كنم كه به من اطمینان كرد و امیدوارم بتوانم خواسته میلیون ها هوادار و هیات مدیره را برآورده كنم و تا روزی كه این مسوولیت را داشته باشم با تمام قدرت كار می كنم.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا دو سال قبل كه با شرایط بدی از این تیم جدا شد را فراموش كرده است؟ اظهار داشت: با قهرمانی در جام حذفی و با عزت از این تیم رفتم و همه این مسایل خواست خدا بود كه دوباره پس از دو سال به این مجموعه بازگردم. قراردادم با پرسپولیس تمام شده بود و هر مدیری می تواند در پایان فصل با مربی خود قطع همكاری كند.

این مربی ادامه داد: بایرن مونیخ در این فصل در آستانه كسب سومین جام قهرمانی است اما از ماه ها قبل جانشین وی مشخص شده است و ما نیز باید تفكر حرفه ای را در فوتبال كشورمان جانشین تفكر احساسی كنیم.

دایی

وی با اشاره به اینكه به طور معمول هیچ مربی قول قهرمانی نمی دهد، عنوان كرد: از همین امروز برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش خود را آغاز می كنیم و یقین داشته باشید با حمایت هایی كه مدیرعامل و هیات مدیره خواهند داشت و با نفرات خوبی كه در اختیار داریم، می توانیم امسال كارهای بزرگی انجام دهیم و آمده ام كه دوباره با تیم محبوبم قهرمان شوم.

دایی در خصوص احتمال بازگشت 'علی كریمی' به میادین گفت: زمانی كه كه از ایران رفتم، بعد از بازی فینال جام حذفی بود كه در نشریات اعلام شد علی كریمی خداحافظی كرده است و به غیر از آن مساله دیگری نشنیده ام. علی كریمی بزرگ فوتبال است و برای پرسپولیس و تیم ملی فوتبال زحمات زیادی متحمل شده و باید زحمات نفراتی چون او و مهدی مهدوی كیا در فوتبال ایران و پرسپولیس ارج گذاشته شود.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا با وجود ابراز علاقه علی كریمی به بازگشت، شرایط برای حضور این بازیكن فراهم می شود، عنوان كرد: فقط چند ساعت است كه به تهران آمده ام و نمی توانم جواب خاصی در خصوص علاقه كریمی به بازگشت بدهم.

علی دایی و رویانیان

سرمربی پرسپولیس در مورد نقش كریم باقری نیز گفت: به توانایی باقری اعتقاد دارم و شاید كارت مربیگری نداشته باشد اما با هم كار خواهیم كرد و یقین داشته باشید می تواند كمك زیادی به تیم داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال كه با وجود حضور در پاریس چگونه با مسوولان پرسپولیس به تفاهم رسیده است، اظهار كرد: امروزه هرجای دنیا كه باشید مشكلی برای برقراری ارتباط ندارید، برنامه هایم به طور كامل در اختیار هیات مدیره است و نماینده ام نیز در تهران حضور داشت.

دایی در خصوص تغییرات در كادر پزشكی تیم گفت: همانطور كه اعلام كردم قرار است كادر پزشكی به دكتر شهاب كه با تیم ملی فوتبال ایران همكاری می كند، سپرده شود. او جزو بهترین هاست و خودش دیگر همكارانش را مشخص می كند.

وی در مورد بازیكنان تیم گفت: سال قبل پرسپولیس از لحاظ فنی و بازیكنان در حد بسیار خوبی بود و نفراتی كه جذب شده اند بسیار خوب بودند. فقط در چند پست نقاط ضعف كوچكی بود كه باید پوشش بدهیم و از همین حالا به فكر قهرمانی هستیم و این مساله دور از دسترس نیست.

علی دایی به تنهایی نمی تواند كاری انجام دهد و حمایت مدیران باشگاه، مردم و نظرات خوب پیشكسوتان می تواند به من كمك كند

دایی در خصوص انتظاری كه هواداران دارند، اظهار كرد: علی دایی به تنهایی نمی تواند كاری انجام دهد و حمایت مدیران باشگاه، مردم و نظرات خوب پیشكسوتان می تواند به من كمك كند، چرا كه تنهایی كاری پیش نمی رود. با كار گروهی خوب به هدفمان می رسیم. مهم ترین مساله حمایت كادر مدیریتی و 40 میلیون هواداری است كه ما داریم.

بخش ورزشی تبیان