تبیان، دستیار زندگی
پس از این ‌كه آوازها، جوك‌ها، بازی‌های تصویری و پیامدهای گوناگون بسیاری پس از ضربه سر «زیدان» به «ماتراتسی» به وجود آمد، مارکو ماتراتسی به این فکر افتاد که از این ماجرا به نفع کودکان فقیر بهره برداری کند. به گزارش آسوشیتدپر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماتراتسی کتاب «من واقعا به زیدان چه گفتم؟» را می نویسد


پس از این ‌كه آوازها، جوك‌ها، بازی‌های تصویری و پیامدهای گوناگون بسیاری پس از ضربه سر «زیدان» به «ماتراتسی» به وجود آمد، مارکو ماتراتسی به این فکر افتاد که از این ماجرا به نفع کودکان فقیر بهره برداری کند.

به گزارش آسوشیتدپرس ، «ماركو ماتراتسی » مدافع ایتالیایی، می خواهد كتابی منتشر كند كه در آن 249  اصطلاحی را كه ممكن است او علیه زیدان استفاده كرده و دیگران حدس زده اند ، چاپ كند و در پایان بگوید که واقعا چه گفته است!

نام كتاب، «من واقعا به زیدان چه گفتم؟» است و « ماتراتسی » در این باره در وب‌سایت «گازتادلوا اسپورت» نوشته است: «همان گونه كه خواهید دید، به نظر من انتشار كل ماجرا، بسیار جالب است».

این كتاب صد صفحه و شامل 249 ناسزایی است كه بیشتر آنها مسخره‌آمیز بوده و ناسزای واقعی او نیز در میان آنها وجود دارد.

«زیدان» در دقایق پایانی فینال جام جهانی، كنترل خود را از دست داد و با سر ضربه‌ای به سینه «ماتراتسی» زد.

به گفته «گازتا»، این كتاب حدود 10 یورو (12 دلار) فروخته خواهد شد و گفته می شود عواید آن به صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد «یونیسف» تعلق خواهد گرفت. عكس روی جلد این نیز تصویر ضربه سر زیدان خواهد بود!

فیفا ماتراتسی و زیدان را تبعید می کند

ماتراتسی : به زیدان فحش دادم