تبیان، دستیار زندگی
یكی از مهم‌ترین اقداماتی كه برای سالم و نیرومند نگه داشتن ارتباطمان می‌توانیم انجام دهیم، شكل دادن پیوند عاطفی عمیق است. به وجود آوردن انباری از نیات خوب در ارتباط، همانند گذاشتن پول در بانك است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

101 نكته كه ای كاش قبل از ازدواج می دانستم

101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می دانستم

یكی از مهم‌ترین اقداماتی كه برای سالم و نیرومند نگه داشتن ارتباطمان می‌توانیم انجام دهیم، شكل دادن پیوند عاطفی عمیق است. به وجود آوردن انباری از نیات خوب در ارتباط، همانند گذاشتن پول در بانک است. این سپرده‌گذاری‌ها را می‌توان از طریق نگاه عاشقانه به یكدیگر، درک تفاوت همدیگر، بیان خالصانه از قدرانی و... شكل داد و سپس حساب بزرگی از عشق و تعهد به وجود آورد. وقتی حسابتان پر است، می‌توانید در زمان‌های دشوار از آن برداشت كنید.

کاش ... کلمه ای است که بارها آن را شنیده ایم . "کاش اور ا بهتر شناخته بودم ، "کاش در مورد عشق و دوام آن چیزی آموخته بودیم"کاش می دانستیم چطور به حرف های هم گوش دهیم و.. . این کتاب همه ی کاش ها و کاشکی ها را پاک می کند و شما را با راه هایی عملی برای ایجاد پیوندی عمیق آشنا می سازد . به شما مهارت و حمایت لازم برای قدم گذاشتن به سرزمینی ناشناخته را می دهد و به این ترتیب به رشد و پیشرفت رابطه تان کمک می کند.

101 نکته که کاش پیش از ازدواج می دانستم برای افراد متاهل و همینطور کسانی که قصد پیوند زناشویی دارند سودمند است برای همه کسانی که احساس می کنند ازدواج می تواند چیزی بیش از ایجاد آرامش در کنترل اجبارها ، مسئولیت ها و نیازهای شخصی باشد .

کاش ... کلمه ای است که بارها آن را شنیده ایم . "کاش اور ا بهتر شناخته بودم ، "کاش در مورد عشق و دوام آن چیزی آموخته بودیم"کاش می دانستیم چطور به حرف های هم گوش دهیم و.. . این کتاب همه ی کاش ها و کاشکی ها را پاک می کند و شما را با راه هایی عملی برای ایجاد پیوندی عمیق آشنا می سازد . به شما مهارت و حمایت لازم برای قدم گذاشتن به سرزمینی ناشناخته را می دهد و به این ترتیب به رشد و پیشرفت رابطه تان کمک می کند.

آنچه کتاب" 101 نكته كه ای كاش قبل از ازدواج می دانستم "را دلپذیرتر کرده است ، شکل و اندازه ی مناسب آن است . شما می توانید هر صفحه را به دلخواه باز کنید و با نکته ای مفید روبه رو شوید. با به کار گرفتن این نکات ، بدون نیاز به سعی و تلاش زیاد ، می توانید شاهد شکوفایی رابطه تان باشید.

تصور كنید نقشه ای در دست دارید كه تمام دست اندازها و راه های انحرافی مسیر به وضوح در آن ترسیم شده است. این كتاب برای ارتقای سطح روابطتان است. نویسندگان ،مخاطبان را با راه‌هایی عملی برای ایجاد پیوندی عمیق آشنا می‌كنند.

در کتاب حاضر به سۆالات رایج مردم به شیوه ای پاسخ داده اند كه زندگی را برای آن ها آسان تر می كند و  دید جدیدی در مورد همسرشان به آنان می دهد و در آن دانش و معرفت عمیقی نهفته است كه همه ی زوج ها برای دستیابی به موفقیت، به به آن نیاز دارند.

مشخصات کتاب

نویسندگان :لیندا بلوم ،چارلی بلوم

مترجمین:الهام آرام‌نیا،شمس الدین حسینی،مهدیه سامع

ناشر:نسل نواندیش

تنظیم و فرآوری:م.تجریشی