تبیان، دستیار زندگی
حمله 2 دختر به بازیکن یک باشگاه تهرانی فوتبالیست جوان وقتی به دعوت دختری که با او در ارتباط بود وارد یک خانه شد، از سوی 2 دختر دیگر مورد حمله قرار گرفت و اموالش به سرقت رفت. رضا جعفری، معاون دادستان با اعلام این خبر به ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمله 2 دختر به بازیکن یک باشگاه تهرانی


فوتبالیست جوان وقتی به دعوت دختری که با او در ارتباط بود وارد یک خانه شد، از سوی 2 دختر دیگر مورد حمله قرار گرفت و اموالش به سرقت رفت.

رضا جعفری، معاون دادستان با اعلام این خبر به خبرنگار بازتاب گفت: جوانی که بازیکن یکی از باشگاه های فوتبال در تهران است با مراجعه به دادسرای جنایی عنوان کرد، از چندی پیش با دختری در ارتباط بودم و هنگامی که قصد ازدواج با این دختر را داشتم والدینم به شدت با من مخالفت کردند، به طوری که در ادامه این مخالفت ها و شرایطی که در خانه به وجود آمده بود با این دختر قطع ارتباط کردم.

جوان شاکی افزود: پس از چند روز که از این ماجرا گذشته بود، این دختر به من مراجعه کرد و از من خواست تا به اتفاق او به خانه اش رفته و موضوع قطع ارتباط را با نامادری و بستگانش مطرح کند، زیرا وی از سوی آنها مورد بازخواست قرار گرفته است.

معاون دادستان افزود: پس از این درخواست، جوان فوتبالیست واردخانه این دختر شد و دقایقی پس از ورود از سوی 2 دختر به نام‌های حدیثه و غزال با اسپری اشک آور مورد حمله قرار گرفته و این دو دختر پس از ضرب و جرح وی پول او را به سرقت برده و متواری شده اند.


آغاز تحقیقات

معاون دادسرای جنایی افزود: پس از شکایت جوان فوتبالیست معلوم شد، وی پیش از این با شکایت حدیثه و غزال یعنی دخترانی که به او حمله کرده اند، به اتهام آدم ربایی در شعبه سوم دادیاری دادسرای جنایی دستگیر و مدتی در بازداشت به سر برده است.

جعفری تصریح کرد: در حال حاضر ادعای جوان فوتبالیست با توجه به پرونده ای که پیش از این از سوی حدیثه و غزال علیه او در دادسرای جنایی تشکیل شده است، مورد تحقیق و بررسی پلیس آگاهی قرار دارد.