تبیان، دستیار زندگی
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه به دنبال اختلاف و تنش نیستم، گفت: شعار من در این دوره از انتخابات عملکردم است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قالیباف:شعار من عملکرد من است


کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه به دنبال اختلاف و تنش نیستم، گفت: شعار من در این دوره از انتخابات عملکردم است.


به گزارش تبیان به نقل از فارس، محمد باقر قالیباف در جمع مردم زنجان اظهار کرد: عملکرد بد مسئولان موجب خدشه‌دار شدن باورهای عظیم انقلابی و جهادی در مردم می‌شود.

قالیباف

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه داد باور مردم خدشه‌دار شود، خاطرنشان کرد: باید با مدیریت صحیح به رفع مشکلات کشور اقدام کرد.

این کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مردم با مدیریت مناسب قابل حل است، تصریح کرد:‌ نباید اجازه داد مردان دیار و سرزمین ایران اسلامی در مقابل خانواده‌های خود به دلیل بضاعت مالی کم خرد شوند.

وی با اشاره به برخی معضلات و مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور تصریح کرد:‌ باید از فضای غیرشفاف و کدر رها شد.

قالیباف با بیان اینکه در گذشته نفت ایران تنها 20 دلار فروش می‌رفت، افزود: در حال حاضر این میزان به 120 دلار افزایش یافته است که این امر نشان می‌دهد مشکل ایران عدم استفاده از فرصت‌ها است.

وی تصریح کرد: با وجود چنین افزایش درآمدی باید مشکلات جامعه با مدیریت صحیح رفع شود.

وی رقیب خود را مشکل مردم دانست و گفت: باید با مجاهدت و فرهنگ جهادی و رفع سوء مدیریت‌ها مشکلات کشور را برطرف کرد.

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت اسلامی با بیان اینکه به دنبال اختلاف و تنش نیستم، تصریح کرد: شعار من عملکردم است.

وی با اشاره به شور و شعور حسینی بی‌نظیر مردم زنجان در ماه‌های محرم و صفر گفت: روحیه حسینی در یکایک مردم زنجان وجود دارد و این روحیه نشات گرفته از فرهنگ دینی است که همواره از سوی مردم زنجان دیده شده است.

وی با بیان اینکه زنجانی‌ها نشان داده‌اند که این افتخار تنها در شعار و حرف نیست، افزود: در دوران دفاع مقدس نیز مردم استان زنجان با همین تربیت حسینی حضور یافتند.

این کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مردم با مدیریت مناسب قابل حل است، تصریح کرد:‌ نباید اجازه داد مردان دیار و سرزمین ایران اسلامی در مقابل خانواده‌های خود به دلیل بضاعت مالی کم خرد شوند

این کاندیدا با اشاره به روحیه شهادت و شور حسینی مردم زنجان گفت: شجاعت و شور رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس نیز در پشت خاکریزهای جبهه زبانزد است.

وی با بیان اینکه امروز در زیر سایه مجتهد واجد شرایط، شجاع و مدیر در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم، افزود: نعمت ولی فقیه با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

قالیباف با اشاره به تحمل سختی‌های اقتصادی از سوی مردم تصریح کرد: باید برای چنین مردمی با این ویژگی‌های منحصر به فرد فعالیت‌های عظیمی انجام شود.

وی با اشاره به برخی ضعف‌های مدیریتی گفت: پول داریم ولی مدیرت نداریم.

برای دیدن اخبار انتخاباتی اینجا کلیک کنید

بخش سیاست تبیان