تبیان، دستیار زندگی
در پی تخلف تماشاگران منسوب به باشگاه استقلال در جریان بازی این تیم برابر صباباتری، این تیم به برگزاری یک بازی خانگی بدون حضور تماشاگر محکوم شد. تماشاگران منسوب به تیم فوتبال استقلال در جریان بازی این تیم برابر فجرسپاسی شیراز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تماشاگران استقلال محروم شدند


در پی تخلف تماشاگران منسوب به باشگاه استقلال در جریان بازی این تیم برابر صباباتری، این تیم به برگزاری یک بازی خانگی بدون حضور تماشاگر محکوم شد.

تماشاگران منسوب به تیم فوتبال استقلال در جریان بازی این تیم برابر فجرسپاسی شیراز مرتکب تخلفاتی شدند که باعث اعمال جریمه نقدی و توبیخ این باشگاه شد .

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از جریمه باشگاه استقلال تاکید کرد که در صورت توهین دوباره تماشاگران استقلال به تیم داوری و بازیکنان تیم مقابل، محرومیت بیشتری درانتظار این باشگاه خواهد بود .

با اینکه کمیته انضباطی پیش از این در خصوص رفتار مناسب هواداران با تیم داوری هشدار داده بود با این حال در جریان بازی استقلال - صباباتری شاهد رفتار دور از شان هوادران باشگاه استقلال این بار با محسن ترکی و بازیکنان تیم حریف بودیم.

به همین خاطر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با استناد به گزارش داور و ناظر بازی استقلال - صباباتری رای به محرومیت یک جلسه ای تیم فوتبال استقلال از برگزاری یک بازی خانگی با حضور تماشاگران را داد.

تعیین اعضای جدید هیات مدیره استقلال

شکایت علیرضا منصوریان از روزنامه گل