تبیان، دستیار زندگی
دربی 54 با برتری 2 بر 1 پرسپولیس و اعتراض هواداران استقلال پایان یافت دو تیم در ابتدای نیمه دوم بدون تغییر خاصی در تركیب خود وارد زمین شدند . به گزارش ایسنا ، در دقیقه 50(نیمه دوم) با برگشت ضربه آزاد كریم باقری از پشت محوطه ج...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری از دیدار تیم های استقلال و پیروزی

دربی 54 با برتری 2 بر 1 پرسپولیس و اعتراض هواداران استقلال پایان یافت

دو تیم در ابتدای نیمه دوم بدون تغییر خاصی در تركیب خود وارد زمین شدند . به گزارش ایسنا ، در دقیقه 50(نیمه دوم) با برگشت ضربه آزاد كریم باقری از پشت محوطه جریمه استقلال ، بهنام ابوالقاسم پور گل دوم پیروزی را به ثمر رساند .

تماشاگران استقلال معتقد بودند كه این گل در حالت آفساید به ثمر رسیده است كه اعتراض خود را با پرتاب اشیا به داخل زمین نشان دادند .

در دقیقه 53 بازی علی سامره به جای فیض كریم لو وارد زمین شد .

در دقیقه 55 بازی نیروهای گارد ویژه بهدنبال حركات تماشاچیان با ورود به زمین مسابقه در اطراف زمین مستقر شدند .

یكی از نكات قابل توجه در این دیدار حضور اشمیت و وحید قلیچ در كنار زمین بود كه كمك داور چهارم به آنها تذكر داد . در عین حال جواد زرینچه مربی استقلال تمام مدت نیمه اول كنار زمین بود و در این نیمه نیز نكاتی را به بازیكنان گوشزد می كرد .

در دقیقه 57 بازی ، حسن خان محمدی جای خود را به رضا تارتار داد كه لحظاتی بعد نیز منصوریان به جای دین محمدی برای استقلال وارد زمین شد .

در دقیقه 67 بازی رضا جباری از زمین خارج شد و به جای وی سهراب انتظاری برای پرسپولیس بازی كرد .

استقلال كه پس از به ثمر رساندن گل اول تا حدودی نسبت به نیمه اول روانتر بازی می كرد ، حملات مختلفی را بر روی دروازه پیروزی تدارك دید و پیروزی هم با تفكر حفظ برتری خود كماكان از ضد حملات استفاده می كرد و حملاتی را روی دروازه استقلال تدارك می دید كه ثمره ای جز دریافت دو كارت زرد برای سهراب بختیاری زاده و علیرضا منصوریان نداشت .

در دقیقه 85 بازی، اسدی از تركیب پرسپولیس خارج شد تا در دقایق پایانی مهرداد میناوند به جای وی بازی كند .

در دقیقه 94 علی سامره با انجام خطای خشن بر روی حمید استیلی از بازی اخراج شد .

گفتنی است مهندس مهرعلیزاده ، حمیدرضا آصفی ( سخنگوی وزارت خارجه ) ، علی كفاشیان و احمدرضا عابدزاده از مهمانان ویژه این دیدار بودند.

پس از پایان بازی پیروزی و استقلال، در حالی كه تماشاگران به آرامی استادیوم را ترك می كردند عده ای از هواداران تیم پیروزی به تشویق تیم مشغول بودند و عده ای از هواداران تیم استقلال نیز به مدت 10 دقیقه خارج از محوطه ورزشگاه با محمد دادكان ، رییس فدراسیون فوتبال در رابطه با نحوه قضاوت داور به بحث و گفت و گو پرداختند .