تبیان، دستیار زندگی
این همایش در روز پنجشنبه 92/3/9 در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی راس ساعت 17 برگزار می گردد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نشست فعالان فضای مجازی در عرصه دین در مشهد برگزار می شود

نشست فعالان فضای مجازی در عرصه دین در مشهد

این همایش در روز پنجشنبه 9/3/92 در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی راس ساعت 17 برگزار می گردد.

عباسعلی فاطمی کارشناس مسئول فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: این همایش با هدف شناسایی و جهت بخشی به فعالان عرصه فضای مجازی و ایجاد الگو و ساختاری مناسب در فضای فرهنگی و دینی و نیز تشویق علاقمندان به فعالیت در این عرصه و تقدیر از برگزیدگان و منتخبان این حوزه انجام خواهد گرفت.

وی اظهار داشت این همایش در نوع خود می تواند اولین همایشی باشد که در قالب های مختلف چیده شده است و با حضور کارشناسان مرتبط همراه  می باشد.

در این همایش شاهد حضور اعضای هیئت مدیره و مسئولان موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان خواهیم بود که سخنرانی آقای مهدوی نیز مزین این همایش خواهد شد.

قابل ذکر است که این نشست های تخصصی بطور مستمرادامه خواهد داشت و امیدواریم هر 45 روز یک بار برگزار شود.

فاطمی در بخشی از سخنانش بیان داشت: گروه های مخاطب و هدف ما؛ فعالان و وبلاگ نویسان و مدیران سایت های مذهبی و فرهنگی می باشند که کاربران محترم تبیان و پورتال ملی مساجد و اساتید حوزه علمیه بخش عظیمی از این مجموعه را تشکیل می دهند.

کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز گفت: جلسه پرسش و پاسخ در زمینه فضاهای مجازی و ظرفیت های موجود و قابل استفاده  با حضور مسئولان موسسه تبیان و مسئولین دبیرخانه پورتال مساجد کشور برگزار خواهد گردید.

لازم به یادآوری است که افتتاح دبیرخانه دائمی پورتال ملی مساجد کشور در مشهد همزمان با این همایش انجام خواهد پذیرفت.

گزارش: محمد ولی طاهری بنکدار

تنظیم: هومن بهلولی