تبیان، دستیار زندگی
اکرام پیشکسوتان و متخصصان حرفه روابط عمومی اکرام فضیلت های انسانی است و منشاء تقویت علم و حرفه روابط‌عمومی خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دکتر سعیدرضا عاملی:

روابط‌عمومی موجب تقویت صمیمت اجتماعی می شود

دکتر سعیدرضا عاملی

اکرام پیشکسوتان و متخصصان حرفه روابط عمومی اکرام فضیلت های انسانی است و منشاء تقویت علم و حرفه روابط‌عمومی خواهد شد.

دکتر سعیدرضا عاملی استاد ارتباطات دانشگاه تهران، در پایان هفته روابط‌عمومی با ارسال نامه‌ای خطاب به دبیر ستاد این هفته، ضمن بیان جمله فوق تأکید کرد: حرفه روابط‌عمومی یک حرفه مثل سایر حرف ومشاغل نیست، اخلاقی بودن، تخصصی بودن و الهی بودن حرفه روابط‌عمومی موجب تقویت همبستگی اجتماعی، کارگشائی و راهگشائی کار مشتریان و تقویت صمیمت اجتماعی می شود.

متن کامل این نامه چنین است:

بنام خدا

برادر ارجمند جناب آقای تقی پور

با سلام و عرض تبریک میلاد امام علی علیهالسلام

از تلاش و تدبیر جنابعالی، اساتیدمحترم و متخصصین حرفه روابط عمومی برای برگزاری هفته روابط عمومی و اختصاص روز وهفته ای به این مهم تشکر می کنم و امیدوارم تلاش دوستان به نتیجه برسد.  اکرام پیشکسوتان و متخصصان حرفه روابط عمومی اکرام فضیلت‌های انسانی است و منشاء تقویت علم و حرفه روابط‌عمومی خواهد شد. حرفه روابط‌عمومی یک حرفه مثل سایر حرف ومشاغل نیست، اخلاقی بودن، تخصصی بودن و الهی بودن حرفه روابط‌عمومی موجب تقویت همبستگی اجتماعی، کارگشائی و راهگشائی کار مشتریان و تقویت صمیمت اجتماعی می شود.

روابط عمومی یعنی گرم کردن جامعه و امیدبخشیدن به کار و تلاش و تقویت عناصر والای زندگی است. به هر صورت برایتان آرزوی موفقیت های بزرگ دارم و شایسته است از کارگزاران این امر نیز تقدیر شود.

سعیدرضا عاملی

گفتنی است هفته روابط‌عمومی در کشور، برای نخستین بار از 27 اردیبهشت، لغایت 2 خرداد ماه سالجاری برگزار شد.

منبع: پیام روابط عمومی

تنظیم: هومن بهلولی