تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال ایران آخرین تمرینات خود را قبل از بازی با قطر در امارات انجام می دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم ملی فوتبال ایران در امارات چه می کند؟


تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای دیدار حساس برابر قطر آماده می کند، دور جدید تمریناتش را در زمین باشگاه ایرانیان دبی آغاز کرد. این تمرینات طوری برنامه‌ریزی شده که با زمان برگزاری دیدار ایران با قطر هماهنگی دارد.
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران که باید روز 14 خرداد در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف تیم ملی قطر برود، از یکشنبه شب تمریناتش را به میزبانی باشگاه ایرانیان دبی آغاز کرد و قرار است پس از چند روز تمرین در این باشگاه راهی دوحه شود.

تیم ملی ایران

ملی پوشان ایران که صبح یکشنبه راهی امارات شده بودند پس از استراحتی چند ساعته یکشنبه شب اولین تمرین خود را زیر نظر کارلوس کی روش برگزار کردند. این تمرین شامل  انجام حرکات کششی و گرم کردن با توپ و ارسال پاس‌های قطری و تمرینات تاکتیکی می‌شد. جواد نکونام که کاپیتان تیم ملی فوتبال است قبل از شروع تمرین دقایقی با کارلوس کی روش گفتگو کرد. پس از آن کی روش چند دقیقه ای برای بازیکنان صحبت کرد و نکات لازم را به آنها گوشزد کرد. دروازه‌بان‌ها تمرینات تخصصی خود را زیر نظر دانیل گاسپار انجام دادند.

تیم ملی فوتبال ایران قرار است پس از چند روز تمرین  باشگاه ایرانیان دوبی راهی دوحه شود.

با توجه به زمان دیدار تیم ملی کشورمان با قطر، زمان تمرینات عصرها در نظر گرفته شده است. در زمان انجام تمرینات تاکتیکی، بازیکنان به دو گروه قرمز و سیاه تقسیم شدند و زیر نظر سرمربی تیم ملی به اجرای آن پرداختند. پیش از آغاز و در زمان انجام تمرینات کی روش بارها پا به توپ شد و بیشتر نکات تاکتیکی را با دقت به بازیکنان آموزش داد.

یک مربی ایرانی روی نیمکت

سرپرست کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال با بیان این که درخواست صدور کارت برای علیرضا منصوریان به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است، گفت: در صورتی که کارت مربیگری منصوریان به موقع از سوی AFC صادر نشود هم وی می‌تواند روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

امید جمالی ، در خصوص وضعیت علیرضا منصوریان روی نیمکت تیم ملی به هنگام دیدار با قطر گفت: ما اقدامات لازم را برای صدور کارت علیرضا منصوریان انجام داده‌ایم و ثبت نام لازم در بخش مربوطه صورت گرفته است که با این کار عملا مشکلات را از سر راه برداشته‌ایم.

تیم ملی ایران

وی افزود: طبق قوانین آقای کی‌روش می‌‎تواند 8 نفر را روی نیمکت در کنار خود داشته باشد و تصمیم نهایی با او است که منصوریان هم روی نیمکت بنشیند یا نه. اما باید بگویم که حتی در صورت صادر نشدن به موقع کارت مربیگری، وی مشکلی برای نشستن روی نیمکت ندارد چرا که ناظر بازی از روی سایت ثبت نام وی را چک می‌کند و اجازه نشستن روی نیمکت را به این مربی می‌دهد.سرپرست کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال تاکید کرد کادر فنی تیم ملی دیگر هیچ درخواستی را برای برگزاری دیدارهای دوستانه ارایه نداده است.

بخش ورزشی تبیان