تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ جهانی آخرین تمرینات خود را انجام می دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرواز والیبال ایران به سوی لیگ جهانی


تیم ملی والیبال ایران فردا به بلغارستان سفر می‌کند تا آخرین جلسات تمرینی خود برای آغاز دیدارهایش در رقابت‌های لیگ جهانی را در این کشور برگزار کند.


به نقل از سایت فدراسیون والیبال نخستین دیدار تیم ملی والیبال در چارچوب مسابقات لیگ جهانی 2013 مقابل روسیه برگزار می‌شود. ملی‌پوشان والیبال پیش از برگزاری این دیدار آخرین جلسات تمرینی خود همراه با دیدار تدارکاتی را در بلغارستان برگزار  می‌کنند. به همین منظور آنها آخرین جلسه تمرینی خود در تهران را انجام دادند تا با یک روز استراحت که امروز دوشنبه انجام می‌شود، آماده سفر به بلغارستان شوند.

والیبال

سعید معروف، مهدی مهدوی، محمد موسوی عراقی، آرمین تشکری، عادل غلامی، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، آرش کشاورزی، پوریا فیاضی، امیر غفور، شهرام محمودی و فرهاد ظریف بازیکنانی هستند که از سوی خولیو ولاسکو برای نخستین دیدار تیم ملی در لیگ جهانی انتخاب شده‌اند. این بازیکن ساعت 16 فردا راهی بلغارستان می‌شوند. البته بنا به تشخیص ولاسکو، سامان فائزی هم در اردوی تدارکاتی بلغارستان تیم ملی را همراهی می‌کند.

ملی‌پوشان والیبال روز چهارشنبه نخستین جلسه تمرینی خود در صوفیه بلغارستان را برگزار می‌کنند سپس آماده برگزاری سه دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی کشور میزبان می‌شوند که طی روزهای پنجشنبه تا شنبه انجام می‌شود. تیم ملی بلغارستان هم برای آغاز دیدارهایش در لیگ جهانی آماده می‌شود.

تیم ملی والیبال تا 15 خردادماه اردوی تدارکاتی خود در بلغارستان را دنبال می‌کند سپس راهی روسیه می‌شود تا نخستین دیدارش در لیگ جهانی را برابر تیم ملی این کشور برگزار کند. دیدار تیم‌های ایران و روسیه طی روزهای 17 و 18 خردادماه در شهر کالینگراد برگزار می‌شود.

بخش ورزشی تبیان