تبیان، دستیار زندگی
نیمه اول دربی با برتری پرسپولیس و شكستن صندلی های آبی رنگ پایان یافت نیمه اول بــازی تیم هــای استقلال و پــرسپولیس بــا نتیجه یك بــر صفر بـه سود تیم پیروزی( پرسپولیس ) به پایان رسید .  در دقیقه 10 بازی ، در حمله ای كه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری از دیدار تیم های استقلال و پیروزی

نیمه اول دربی با برتری پرسپولیس و شكستن صندلی های آبی رنگ پایان یافت

نیمه اول بــازی تیم هــای استقلال و پــرسپولیس بــا نتیجه یك بــر صفر بـه سود تیم پیروزی( پرسپولیس ) به پایان رسید .

در دقیقه 10 بازی ، در حمله ای كه استقلال بر روی دروازه تیم پیروزی تدارك دیدند كه بازیكنان این تیم توپ را روانه اوت كردند . در پاسخ به این حمله و در برگشت توپ ضربه پژمان جمشیدی به دروازه استقلال برخورد كرد كه سرانجام در دقیقه 11 بازی روی ارسال توپ به دروازه استقلال ، یحیی گل محمدی با یك بغل پا توپ برگشتی را به اولین گل پیروزی تبدیل كرد .

بیشتر حملات پیروزی از جناح چپ زمین تدارك دیده شده بود كه با نفوذ جمشیدی از این سمت و حركات تكنیكی ابوالقاسم قصد گشودن مجدد دروازه استقلال را داشتند . در مقابل استقلال حركت از میانه زمین و نفوذ از عمق دفاع پیروزی را در دستور كار خود قرار داده بود بهطوریكه این حركت در دقیقه 26 منجر به گرفتن یك خطا در پشت محوطه 18 قدم تیم پیروزی شد كه ضربه سهراب بختیاری زاده در برخورد با دفاع پیروزی راهی اوت شد .

یحیی گل محمدی در نتیجه خطایی كه به روی احمد مؤمن زاده انجام داد با كارت زرد داور مواجه شد .

همچنین در ادامه بازی و در دقیقه 35 ، كریم باقری شوت سنگینی را راهی دروازه استقلال كرد كه هادی طباطبایی این توپ را دفع كرد . جباری نیز در برگشت این توپ نتوانست گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند .

دقیقه 36 بازی علیرضا اكبرپور به دلیل خطا روی پژمان جمشیدی با كارت زرد 8"هریناك" مواجه شد تا دو تیم در تعداد كارت به تساوی یك بر یك دست یابند . اما 6 دقیقه بعد افشین پیروانی با انجام خطا بر روی بازیكنان استقلال موازنه دریافت كارت زرد را بههم زد . جدیترین خطا بازی را فرزاد مجیدی از استقلال در دقیقه 45 بر روی حمید استیلی مرتكب شد تا با دریافت كارت قرمز داور استقلالی ها ادامه بازی را 10 نفر پیگیری كنند . كارت قرمز مجیدی اعتراض تماشاچیان استقلال را بدنبال داشت كه این اعتراض با پرتاب بطری های آب و نارنجك ره همراه شكستن صندلی های آبی رنگ ضلع جنوب زمین و پرتاب به سمت طرفداران پیروزی و سرانجام درگیری با طرفداران پیروزی در روبروی جایگاه بروز داده شد .