تبیان، دستیار زندگی
معاون صدا با تاکید بر اینکه خارج از استودیو برای برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها ضبط ندارند، گفت: برای تمام کاندیداها شرایط مساعد و عادلانه‌ای برقرار کرده‌ایم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حتی میکروفن کاندیداها هم شبیه‌اند


معاون صدا با تاکید بر اینکه خارج از استودیو برای برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها ضبط ندارند، گفت: برای تمام کاندیداها شرایط مساعد و عادلانه‌ای برقرار کرده‌ایم.

میکروفن

به گزارش تبیان به نقل از تابناک؛ محمد حسین صوفی در توضیح مطلب بالا به خبرنگار سرویس رادیو گفت:‌ حتی تمام استودیوهایی که برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها ضبط می‌شوند، یک شکل هستند. گوینده‌ و مجری‌ یکی است و حتی میکروفن‌ها هم مثل هم است تا تساوی و عدالت میان همه‌ی کاندیداها رعایت شود.

معاون صدا با اشاره به اهمیت انتخابات و شرکت مردم، توضیح داد:‌ انتخابات یک حادثه‌ی سیاسی اجتماعی مهم است برای نشان دادن اوج دموکراسی و مردم‌سالاری در هر کشور. خوشبختانه در کشور ما هم انتخابات با یک شور، حماسه و هیجانی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: برای نشان دادن شور مردم و حضور گسترده و تبیین برنامه‌های کاندیداها و همچنین برنامه‌های تبلیغاتی انتخابات، رادیو پخش دو دسته برنامه را آغاز کرده است. یکی برنامه‌های عمومی که از دی‌ ماه 91 آغاز شد و این روزها به اوج خود رسیده است که شامل جایگاه و اهمیت انتخابات، اهمیت حضور مردم در سرنوشتشان، نتایج و فواید حضور مردم در انتخابات در صحنه‌های داخلی و بین‌الملل است. یک بخش هم مختص کاندیداهاست که با حضور در رادیو می‌توانند دیدگاه‌ها و نظراتشان را برای مردم و به ویژه‌ طرفدارانشان توضیح دهند.

اگر چنانچه کاندیدایی پیام خود را بخواهد خارج از رادیو ضبط کند، می‌تواند صدایش را برای ما بفرستد تا اگر کیفیت داشته باشد در صورت لزوم پخش کنیم

معاون صدا با بیان اینکه رادیو ایران، رادیو جوان، رادیو معارف و رادیو ورزش میزبان این کاندیداها خواهد بود، توضیح داد: کاندیداها با حضور در این شبکه‌ها به طور اختصاصی با مردم صحبت خواهند کرد و درباره امور جوانان، اشتغال و آینده‌ی جوانان در حوزه‌ی اقتصادی‌،‌ سیاسی،‌ اجتماعی و فرهنگی، به پرسش‌های جوانان پاسخ می‌دهند. همچنین نگاه و دیدگاهی که کاندیداها نسبت به ورزش دارند، به گزارشگر رادیو ورزش توضیح خواهند داد. همچنین نگاه و رویکرد و دیدگاهی که در حوزه‌ی فرهنگ و معارف دارند در شبکه معارف بازگو خواهند کرد.

صوفی همچنین از پخش مستندی مرتبط با کاندیداها در رادیو خبر داد و گفت: اگر چنانچه کاندیدایی پیام خود را بخواهد خارج از رادیو ضبط کند، می‌تواند صدایش را برای ما بفرستد تا اگر کیفیت داشته باشد در صورت لزوم پخش کنیم.

او همچنین با اشاره به این مطلب که خارج از استودیو ضبط نخواهم داشت،‌ توضیح داد: برای تمام کاندیداها شرایط مساعد و عادلانه‌ای برقرار کرده‌ایم تا تصاویر و عدالت برقرار شود؛ به گونه‌ای که استودیو‌ها شبیه هم هستند، گوینده و مجریان هم یکی هستند و حتی میکروفن‌ها هم مثل هم هستند تا شرایط همه یک شکل باشد.

تمام استودیوهایی که برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها ضبط می‌شوند، یک شکل هستند. گوینده‌ و مجری‌ یکی است و حتی میکروفن‌ها هم مثل هم است تا تساوی و عدالت میان همه‌ی کاندیداها رعایت شود

معاون صدا در پایان گفت‌وگوی خود به این مطلب نیز اشاره کرد که ارتباط با استان‌ها را قطع نکرده‌اند و گفت: در طول مدتی که برنامه‌های انتخاباتی شروع شده است، تلاش کرده‌ایم با سایر استان‌ها ارتباط داشته باشیم. آن‌ها نظرات مردم،‌ مسۆولان،‌ دیدگاه‌های نخبگان و ... را ضبط می‌کنند و به ما می‌دهند تا در برنامه استفاده کنیم. ضمن اینکه در روز رأی‌گیری همه‌ی شبکه‌ها موظف هستند تا ارتباط با استان‌ها را داشته باشند تا بتوانیم شور حضور و حماسه‌ی مردم را به سایر استان‌ها برسانیم.

برای دیدن اخبار انتخاباتی اینجا کلیک کنید

بخش سیاست تبیان