تبیان، دستیار زندگی
وزیر ورزش و جوانان با اظهار رضایت از اردوی شاداب و وضعیت خوب بازیکنان تیم ملی والیبال در آستانه جهان ابراز امیدواری کرد نتایج خوبی در لیگ جهانی رقم بخورد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وزیر ورزش: حدادی افتخار ورزش ایران است


وزیر ورزش و جوانان با اظهار رضایت از اردوی شاداب و وضعیت خوب بازیکنان تیم ملی والیبال در آستانه جهان ابراز امیدواری کرد نتایج خوبی در لیگ جهانی رقم بخورد.


عباسی

به نقل از ایسنا؛ محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما قبلا با داورزنی رییس فدراسیون والیبال قرار داشتیم که در فرصتی مناسب به اردوی ملی‌پوشان والیبال سر بزنیم و از آنها احوالپرسی کنیم. به شکل گسترده این موضوع تحقق پیدا کرد، وگرنه قبلا هم ما جویای احوال بازیکنان تیم ملی والیبال بودیم. از شما هم تشکر می‌کنم که این اخبار را منعکس می‌کنید.

وی درباره دلیل به تاخیر افتادن پاداش حضور در لیگ جهانی والیبال به ملی‌پوشان گفت: از نظر بازیکنان پاداش جنبه‌ی مادی ندارد. ما هم خیلی از این بابت به پاداش نگاه نمی‌کنیم. آن‌چه برای بازیکنان مهم است توجه به فعالیت های آنهاست که ما خوشبختانه دوره‌ی بسیار موفقی را در والیبال سپری می‌کنیم. من در تیم ملی وحدت و انسجام می‌بینم که در کنار کار حرفه‌ای می‌تواند موفقیت به ارمغان بیاور.د امیدوارم در مسابقات جهانی دل ملت عزیز ایران شاد شود. دل همه‌ی مردم و ما همراه ملی‌پوشان والیبال ایران است.

وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت مدیریتی تیم فوتبال باشگاه استقلال گفت: من چیزی در این‌باره نشنیده‌ام. نمی‌دانم که بعضی موارد را رسانه‌ها چطور منعکس می‌کنند ولی خیلی روی این مسائل بحث ندارم. دو مساله وجود دارد؛ یکی موضوع هیات مدیره است و دوم خود افراد هستند. در کشور ما برای انجام کارها همت‌های بسیار بالایی وجود دارد. خیلی‌ها علاقه‌مند هستند که کمک کنند. من از آنها تشکر می‌کنم. اگر مجموعه بخواهد خودش نگرش را تغییر دهد موضوع قابل بررسی است اما من خودم چیز خاصی بجز آن‌چه در رسانه‌ها دیدم نشنیده‌ام.

عباسی درباره 18 تیمی شدن لیگ برتر فوتبال و نامه‌ای که برخی نمایندگان مجلس به وی نوشته‌اند گفت: در این مورد تا حالا درخواست‌های متعددی از سوی نمایندگان برخی استان‌ها داشتیم. من هم به فدراسیون فوتبال و سایر دوستان موضوع را منتقل کردم. من به فدراسیون فوتبال این تذکرات را دادم و گفتم اگر امکان دارد موضوع را بررسی کنند و این خواسته عمومی را مورد توجه قرار دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بین مربیان خارجی تفاوت قائل نمی‌شوید؟ کی‌روش تیم فوتبال ایران را مقابل حریفی که همیشه برده، با 3 گل خورده به کشور برمی‌گرداند و ولاسکو ایران را به لیگ جهانی می‌برد، به نظر شما این تفاوتی ندارد؟ اظهار کرد: این حرف درستی است که باید به همه‌ی عملکردها ارج بگذاریم و ارزیابی‌های درستی از کارها داشته باشیم. هم مربیان داخلی و هم مربیان خارجی باید ارزیابی شوند و کارها یکسویه ارزیابی نشود. حالا در این مورد خاصی که سوال پرسیدید می‌گویم که حتما از ولاسکو تشکر ویژه می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره گلایه احسان حدادی و این‌که اگر نصف درآمد یک فوتبالیست را به حدادی بدهید مشکلاتش حل می‌شود، گفت: این استدلال برای کل ورزش ایران میسر نیست. هر جا جایگاه خاص خودش را دارد. احسان حدادی افتخار بسیار ارزشمندی برای ورزش ایران است. شخص خود من او را خیلی دوست دارم و تا جایی که امکان داشته سعی کرده‌ایم از او حمایت و قدردانی کنیم

وزیر ورزش و جوانان درباره انتخابات فدراسیون‌هایی که سرپرست دارند به‌ویژه فدراسیون کشتی گفت: به اقتضای شرایط کشور ما تصمیم می‌گیریم. ورزش ایران بسیار قانونمند است و شخصا به دنبال توجه به بهانه‌جویی‌ها نبودم. ما خود را با همه‌ی ضوابط و قواعد بین‌المللی هماهنگ می‌بینیم. تمام کارها به زودی انجام می‌شود.

عباسی در پاسخ به پرسشی درباره‌ی حضور بانوان در مسابقات لیگ جهانی والیبال اظهار کرد: این مسائل کلی است و مربوط به فدراسیون نیست که بخواهیم با فدراسیون حل کنیم. باید در فضای کلی‌تر مدیریت شود. ان‌شاءالله این موضوع را هماهنگ خواهیم کرد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره گلایه احسان حدادی و این‌که اگر نصف درآمد یک فوتبالیست را به حدادی بدهید مشکلاتش حل می‌شود، گفت: این استدلال برای کل ورزش ایران میسر نیست. هر جا جایگاه خاص خودش را دارد. احسان حدادی افتخار بسیار ارزشمندی برای ورزش ایران است. شخص خود من او را خیلی دوست دارم و تا جایی که امکان داشته سعی کرده‌ایم از او حمایت و قدردانی کنیم اما این‌که چقدر به خواسته‌هایش توجه شده باید بگویم که ما به حدادی توجه کردیم. حتما هرچقدر به او و امثال او توجه شود کم است. تا حالا هم هر موفقیتی که به دست آورده حاصل تلاش خودش و کل مجموعه ورزش کشور بوده است. از این به بعد هم توجه به او خواهد شد. من دقیقا نمی‌دانم مشکل چیست اما به دوستان می‌گویم که مشکل را رفع کنند.

بخش ورزشی تبیان