تبیان، دستیار زندگی
یم) در این روز شاهد استقبال خوب دانش آموزان دبیرستانی و مردم مشتاق بودیم که این عزیزان از ساعات ابتدایی نمایشگاه درغرفه تبیان حضور پیدا کردند و از نزدیک با سایت و مدرسه اینترنتی آشنا شدند. دیگر اینکه جمعی از پلی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور معاونت محترم مالتی مدیا در غرفه تبیان (گزارش روز سیزدهم نمایشگاه قرآن کریم)


در این روز شاهد استقبال خوب دانش آموزان دبیرستانی و مردم مشتاق بودیم که این عزیزان از ساعات ابتدایی نمایشگاه درغرفه تبیان حضور پیدا کردند و از نزدیک با سایت و مدرسه اینترنتی آشنا شدند.

دیگر اینکه جمعی از پلیس های نوجوان ( یاور) در غرفه تبیان جهت آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان به مناسبت شروع سال جدید تحصیلی حضور پیدا کردند و مقررات راهنمایی و رانندگی را آموزش دادند.

از نکات دیگر جمع آوری آب سردکن های کلیه غرفه های نمایشگاه بود که این عمل را به بهانه فشار آمدن به شبکه برق رسانی انجام دادند ولی بعد از آن هم شاهد بودیم که چندین بار برق نمایشگاه قطع شد و به این ترتیب همکاران ما در غرفه بعد ار افطار هم باید همچنان روزه بمانند !؟!


مهمانان :

مهمان امروز غرفه تبیان آقای مهندس اسماعیلی ( عضو هیت مدیره و معاونت مالتی مدیای موسسه) بودند که پس از حضور در غرفه با دوربین خبرساز تبیان نیز به مصاحبه نمودند. در ادامه ایشان با آقای بابایی مدیر روابط عمومی موسسه نیز به گفتگو پرداختند.

از میهمانان دیگر حضور آقای یاسر دعاگو از دوبلورهای معروف صدا و سیما و تیزرهای تبلیغاتی در غرفه تبیان بود که شما صدای ایشان را در تیزر تبلیغاتی تبیان نیز شنیده اید که جمله " به خانواده بزرگ تبیان بپیوندید " با صدای آقای دعاگو است.


معرفی محصولات تبیان :

امروز به معرفی نرم افزار " اطلس جهان باستان" می پردازیم که شامل موارد زیر می باشد :

- مجموعه ای شامل اطلاعات وسیع و جامع تاریخی از دوره باستان تاکنون در 44 تمدن جهان

- گردش و بازدید از هفت بنای تاریخی جهان به صورت سه بعدی

- بازسازی تصویری فعالیت روزانه اجتماعات انسانی در تمدن های کهن

- حفاری و جستجو رایانه ای در یازده محوطه باستانی

- بیش از 2000 تصویر و دویست و هفتاد نقشه از تمدنهای باستانی

- امکان نواختن موسیقی با کمک سازهای کهن


اخباری از نمایشگاه قرآن کریم :

- همایش تجلیل از خادمان قرآن كریم با حضور دكتر احمدی نژاد در شب میلاد باسعادت كریم اهل بیت (ع) در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم دوازدهمین دوره تجلیل از خادمان قرآنی از حدود 30 خادم برگزیده قرآنی در شب میلاد باسعادت كریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) با حضور دكتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور محترم تجلیل می شود.

كریم دولتی، مدیر دوازدهمین كمیته تكریم از خادمان قرآن به خبرنگار شبستان گفت: دوازدهمین دوره تكریم از خادمان قرآن عصر دوشنبه 17 مهرماه در آیین ویژه این همایش از حدود 30 خادم برگزیده قرآن در سه گروه خادم برگزیده، عضو فعال قرآنی و برگزیده قرآنی با حضور رئیس جمهور، محمدحسین صفار هرندی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین و خادمان برگزیده قرآنی تجلیل می شود.

وی با اشاره به اینكه امسال مبتنی بر وعده یازدهمین همایش تجلیل از خادمان قرآن كه همزمان با سیزدهمین دوره برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن سال گذشته برگزار شد، دبیرخانه دائمی تجلیل از خادمان قرآنی تشكیل می شود، اضافه كرد: این دبیرخانه با هدف حمایت های مادی و معنوی از خادمان قرآن و تكریم عملیاتی از آنان در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن تشكیل می شود.

دولتی از برگزاری سیزدهمین دوره تجلیل از خادمان قرآنی در دوشنبه 17 مهرماه مقارن با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) و چهاردهمین شب برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد و افزود: اجرای برنامه های متنوع قرآنی همچون همخوانی قرآنی و ارائه گزارش عملكرد نمایشگاه چهاردهم از سوی مسئولین اجرایی خطاب به دكتر احمدی نژاد از دیگر برنامه های كمیته تجلیل از خادمان قرآنی است.

- بخش كودك و نوجوان چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم، اقدام به اجرای قصه‌گویی قرآنی در قالب نمایش نقالی كرده است.

به نقل از ستاد خبری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم، این برنامه توسط نقالان برجسته كشور از جمله مرشد « ولی‌الله ترابی» و با موضوع داستان‌های قرآنی اجرا می‌شود.

از جمله داستان‌هایی كه در این برنامه پرده‌خوانی می‌شود، می‌توان به داستان زندگی حضرت آدم(ع)، حضرت نوح(ع)، حضرت ابراهیم(ع)، داستان حضرت یوسف(ع)، داستان حضرت صالح(ع)، داستان حضرت یونس(ع)، داستان زندگی حضرت مریم(س) و تولدحضرت عیسی(ع)، داستان زندگی حضرت ذكریا(ع)، داستان حضرت موسی و شعیب نبی(ع)، داستان زندگی قوم‌های لوط و ثمود و همچنین داستان زندگی حضرت محمد(ص) اشاره كرد.

این برنامه كه با استقبال بی‌نظیر كودكان و نوجوانان روبرو شده؛ با هدف جذب كودكان و نوجوانان به آموزش قرآن، آشنایی كودكان و نوجوانان با قصص قرآنی و الگوگیری از این داستان‌ها و استفاده از ابزارهای جذاب و سنتی برای آموزش قرآن اجرا می‌شود.

این برنامه از ساعت 10 تا 12 هر روز در بخش كودك و نوجوان نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم به اجرا درمی‌آید.

روابط عمومی موسسه تبیان