تبیان، دستیار زندگی
حسین مظفر به سمت ریاست ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف منصوب شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مظفر رییس ستاد قالیباف


حسین مظفر به سمت ریاست ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف منصوب شد.


حسین مظفر

به گزارش تبیان به نقل از فارس؛ محمدباقر قالیباف در حکم انتصاب حسین مظفر به ریاست ستاد خود تاکید کرد: روحیه بسیجی و همت جهادی لازمه تحقق «پیشرفت و عدالت» است و در این راه نباید از دادن جان، و سخت‌تر از آن تحمل بداخلاقی‌ها و تخریب‌های دروغین و شیطنت آمیز، هراسید.

متن کامل حکم انتصاب دکتر حسین مظفر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف چنین است:

برادر ارجمند جناب آقای دکترحسین مظفر

با توجه به دانش، تعهد، کاردانی و سوابق درخشانی که از آن برخوردارید، جناب عالی را به عنوان ریاست ستاد انتخاباتی خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برمی‌گزینم.

قدرت در اندیشه سیاسی اسلام تنها امانتی سنگین و میدانی برای خدمت به بندگان خدا است. از این رو رقابت‌ها و تبلیغات انتخاباتی باید مصداقی از «مسابقه در خیرات» و منطبق با احکام شرع و قانون و نیز موازین اخلاقی باشد.

ما می‌خواهیم یادآور مردان بی ادعایی باشیم که بزرگترین حماسه تاریخ ایران را رقم زدند و نشان دهیم هنوز هم روحیه بسیجی و همت جهادی است که «پیشرفت و عدالت» را برای سرزمین کهن و پر افتخارما به ارمغان می‌آورد. در این راه نباید از دادن جان، و سخت‌تر از آن تحمل بداخلاقی‌ها و تخریب‌های دروغین و شیطنت آمیز، هراسید.

حسین مظفر پیش از این رئیس ستاد ائتلاف پیشرفت بود که اخیرا طی نامه‌ای به دبیر این ائتلاف ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و پایان ماموریتش در این ستاد را به حجت‌الاسلام خاموشی اعلام کرده بود

شما که بحمدالله برخاسته از بیت جهاد و شهادت هستید، ثابت کرده اید که مناسب ترین فرد برای مدیریت و نمایش چنین هدف بلندی هستید. بی تردید تمام همکاران و هواداران این بنده ناچیز خدا، شما را در این راه دشوار کمک خواهند کرد.... و«خدا حامی مومنان است.»

محمد باقر قالیباف / 4/3/1392

براساس این گزارش، حسین مظفر پیش از این رئیس ستاد ائتلاف پیشرفت بود که اخیرا طی نامه‌ای به دبیر این ائتلاف ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و پایان ماموریتش در این ستاد را به حجت‌الاسلام خاموشی اعلام کرده بود

برای دیدن اخبار انتخاباتی اینجا کلیک کنید

بخش سیاست تبیان