تبیان، دستیار زندگی
با پایان یافتن زمان مسابقه كتاب‌خوانی «قدر زر» ستاد برگزاری مسابقه طی اطلاعیه‌ای اعلام كرد، اسامی برندگان مسابقه «قدر زر» 8 خردادماه اعلام می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسامی برندگان مسابقه «قدر زر» 8 خردادماه اعلام می‌شود

مسابقه قدر زر

با پایان یافتن زمان مسابقه كتاب‌خوانی «قدر زر» ستاد برگزاری مسابقه طی اطلاعیه‌ای اعلام كرد، اسامی برندگان مسابقه «قدر زر» 8 خردادماه اعلام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، با پایان یافتن زمان مسابقه كتاب‌خوانی «قدر زر» ستاد برگزاری مسابقه طی اطلاعیه‌ای اعلام كرد، اسامی برندگان مسابقه «قدر زر» 8 خردادماه اعلام می‌شود و پس از آن از میان كسانی كه واجد شرایط برای شركت در قرعه‌كشی هستند، 20 نفر برنده مشخص خواهند شد.

قرعه‌كشی توسط خود شركت‌كنندگان انجام خواهد شد، بدین‌صورت كه با 10 نفر از بانوان و 10نفر از آقایان شركت‌كننده، تماس تلفنی گرفته می‌شود و این عزیزان از میان شماره‌های طبقه‌بندی شده، جمعا نام 20 نفر را قرعه‌كشی خواهند كرد.

پس از قرعه‌كشی، اسامی برندگان از طریق سایت «صفیر هدایت» و سایر سایت‌های فرهنگی، به اطلاع همگان خواهد رسید.

ستاد برگزاری مسابقه «قدر زر» از مۆسسه بنیاد خیریه الزهرا(س) و متصدیان سایت صفیر هدایت و سایت تبیان كه در انعكاس این مسابقه فرهنگی، همكاری بی‌دریغی داشتند از تمامی شركت‌كنندگان گرامی و همچنین عموم مۆمنین، اعم از فرهنگیان، اهالی حوزه و دانشگاه، اهالی كتاب و جامعه بانوان محترمه و عموم صاحبنظران دعوت كرد تا با بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در مورد این مسابقه كتابخوانی، كیفیت برگزاری و تداوم آن در آینده، خود را در ثواب فراوان این كار فرهنگی و تبلیغی سهیم كنند.

شركت‌كنندگان مسابقه برای اطلاع بیشتر می‌توانند به وبلاگ اطلاع‌رسانی به نشانی ghadrezar.blog.ir مراجعه كنند.

تنظیم: هومن بهلولی