تبیان، دستیار زندگی
بازیگران محوری نقش‌ سریال‌های رمضان 85 ، در حالی امسال در جعبه‌ی جادو ظاهر شده‌اند كه یا تجربه‌ی حضور در كارهای مناسبتی سال‌های گذشته را در كارنامه‌ی خود دارند یا مدت‌هاست كه به جز بازی در سینما، كا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارشی از بازیگران محوری سریال‌های رمضان 85

بازیگران محوری نقش‌ سریال‌های رمضان 85 ، در حالی امسال در جعبه‌ی جادو ظاهر شده‌اند كه یا تجربه‌ی حضور در كارهای مناسبتی سال‌های گذشته را در كارنامه‌ی خود دارند یا مدت‌هاست كه به جز بازی در سینما، كار دیگری را نپذیرفته‌اند.

ایسنا در گزارشی به حضور بازیگران در نقش‌های اصلی سریال‌های ماه مبارك رمضان امسال پرداخته است.

به اساس این گزارش،باران كوثری، نخستین تجربه‌ی حضور تلویزیونی خود را با سریال «صاحبدلان» به كارگردانی حسین لطیفی تجربه می‌كند. او پیش از این در فیلم‌ سینمایی خوابگاه دختران با لطیفی همكاری داشته است و به تازگی سینمایی گیلانه با بازی او از شبكه اول پخش شد.

حسین محجوبایفاگر نقش «خلیل» در سریال صاحبدلان كه نقش فرد زاهدی را در این سریال بازی می‌كند، «رگبار» به كارگردانی بهرام بیضایی نخستین تجربه‌ی سینمایی و سریال تلویزیونی «قلب» با مضمون دفاع مقدس، آخرین كار تلویزیون او محسوب می‌شود.

مهرانه مهین‌ترابیكه به تازگی ایفای نقش در سریال روتین نرگس را از او شاهد بودیم. این بار بازی در سریالی مناسبتی «صاحبدلان» را پذیرفته است.

جمشید مشایخی، ایفاگر نقش دكتر «اكرمی» در سریال آخرین گناه، كار حرفه‌یی خود را از سال 49 آغاز كرد و 89 مورد بازی را در كارنامه‌ی كاری خود دارد و در حال حاضر سریال «بوی گل‌های وحشی» او از تلویزیون در حال پخش است. این بازیگر پیشكسوت در این سریال شبكه دو سیما در نقش فرد صاحب كرامتی حاضر شده است و گفته است احتمالا آخرین بازیش مقابل دوربین خواهد بود.

مینا لاكانی، ایفاگر نقش «رویا»، دختر دنیاطلب سریال آخرین گناه است. او سال گذشته در سریال مناسبتی روزهای اعتراض در نقشی كاملا مثبت به كارگردانی سهیلی‌زاده ظاهر شد.

علی دهكردی، ایفاگر نقش «حاج صدوق» در آخرین گناه، پس از مدت‌ها در این سریال‌ تلویزیونی در شخصیت یك روحانی ایفای نقش می‌كند.

بهاره رهنماكه بیشتر بازیگر شناخته شده در عرصه‌ی سینماست. در سریال زیرزمین شبكه سه سیما، ایفاگر نقش دختری است كه به دنبال شوهر پولدار است. او در گفت‌وگویی اعلام كرده تمایل ندارد پشت سر هم در تلویزیون دیده شود.

فتحعلی اویسی، ایفاگر نقش «فرج فرجیان» در سریال زیرزمین نقش فردی كلاهبردار را به همراه دو شریك خود بازی می‌كند. او در سال‌های اخیر بیشتر به عنوان بازیگر سریال‌های طنز تلویزیونی شناخته شده است.هرچند در فیلم‌های سینمایی چون هامون، دلشدگان، سرب، ناخدا خورشید بازی‌های متفاوتی داشته است.

ابوالفضل پورعربنیز از دیگر بازیگران اصلی سریال زیرزمین در نقش شریك فرج فرجیان و اسدی كه قصد كلاهبرداری دارد تا به حال 31 مورد بازی در فیلم‌های سینمایی داشته است و چند می‌گیری گریه‌كنی آخرین فیلم سینمایی او بوده است.

مجید صالحی، ایفاگر نقش «مجتبی» در سریال بوی خوش زندگی شبكه‌ی تهران است و نقش دانشجویی را بازی می‌كند كه به دنبال زندگی و شغلی ایده‌آل است. او در ماه رمضان گذشته در سریال مرده‌ی متحرك، بازی داشت. هم‌چنین بازی در سریال‌های ایام نوروز دو سال پیش شبكه‌ی اول از تجربه‌های كاری اوست و سوغات فرنگ آخرین كار سینمایی او محسوب می‌شود.


لینک:

مروری بر سریالهای ماه مبارک رمضان

نگاهی به تصویر ماه رمضان در سینما

نگاهی به کیفیت سریالهای ویژه ماه رمضان

مینا لاكانی: پس از سال‌ها نقش منفی بازی می‌كنم

متن «صاحبدلان» مرا به بازی كشاند