تبیان، دستیار زندگی
شد تیم سایپا تهران كه با 11 امتیاز صدر جدول ششمین دوره لیگ برتر را از آن خود كرده است اكنون بدون سرمربى و مربى تمریناتش را شروع كرده و در بلاتكلیفى به سر مى برد. مسؤولان باشگاه سایپا كه بالاخره حضور ورنر لورانت را در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی دایى مربى سایپا شد


تیم سایپا تهران كه با 11 امتیاز صدر جدول ششمین دوره لیگ برتر را از آن خود كرده است اكنون بدون سرمربى و مربى تمریناتش را شروع كرده و در بلاتكلیفى به سر مى برد. مسؤولان باشگاه سایپا كه بالاخره حضور ورنر لورانت را در تیم ارسیس اسپور تركیه باور كرده اند در تلاشند كه وضعیت تیم را هرچه سریع تر روشن كنند تا در بازى مهمى كه مقابل پرسپولیس تهران دارند ناكام نشوند. از این رو دیروز علی دایی رسما به عنوان سرمربی بازیکن این تیم معرفی شد.


دایی : من دوست شما هستم

علی دایی نیز در مراسم معارفه ای که دیروز با بازیکنان داشت تصریح کرد او همچنان بعنوان همبازی در کنار بقیه بازیکنان خواهد بود و تنها به عنوان یک دوست با تجربه آنها را راهنمایی خواهد کرد.

دایی در اولین اقدام سیستم 4-3-3 این تیم را تغییر داد و با اتخاذ روش 4 – 4 – 2 در تمرین دیروز سایپا حمیدرضا رجبی را در جناح چپ و داریوش یزدانی را در جناح راست به کار گرفت.

مداکرات دایی با مدیران سایپا دیشب هم ادامه داشت.


لورانت حرفه اى نیست؟

ورنر لورانت كه مربیگرى مونیخ 1860 را برعهده داشت و خود را یك مربى حرفه اى مى داند با كارى كه كرد نشان داد به اندازه كافى حرفه اى نشده است چرا كه او قراردادى یكساله با سایپا تهران امضا كرده است اما این تیم را در همان اوایل فصل و بدون اطلاع قبلى رها كرده و به تركیه رفت تا با تیم ارسیس اسپور  قرارداد ببندد.

او که دو روز است تیم جدیدش را تمرین می دهد دیروز هم در یک نشست خبری از برنامه های آینده اش سخن گفت و وعده های زیادی داد!

لورانت در ابتدای این کنفرانس از خبرنگاران هم خواست در مورد باشگاه قبلی اش از او سوال نکنند!


سفر هاشمى به استانبول

شنیده مى شود مهرداد هاشمى مدیرعامل باشگاه سایپا قرار است طى امروز و فردا به همراه كامیار آغاسى مترجم این مربى به استانبول برود تا با ورنر لورانت رودررو صحبت و او را راضى به بازگشت كنند. البته هاشمى خبر سفرش را تكذیب مى كند و مى گوید كه به هیچ وجه قصد سفر ندارد.

در عین حال دارابی مدیر ورزش سایپا  اظهار داشت: در حال مكاتبه با لورانت هستیم تا دلیل دیركردشان را در ایران كتباً به ما توضیح دهند متأسفانه هنوز نتوانسته‌ایم با لورانت صحبت كنیم و وی باید هرچه زودتر وضعیت خود را به ما اعلام نماید. وی در ادامه افزود: مطمئناً لورانت باید نسبت به تاخیر خودش پاسخگو باشد هرچند كه او با باشگاه سایپا قرارداد دارد و ما تا دریافت پاسخ او در این رابطه صبر خواهیم كرد.

سایپا در نخستین بازی اش با دایی روبروی پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

آغاز هفته ی پنجم لیگ با گلزنی علی دایی