تبیان، دستیار زندگی
دولت مانند اتومبیلی است که نه تنها راننده آن بلکه خود اتومبیل هم باید عوض شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضایی:اداره فعلی کشور را قبول ندارم


دولت مانند اتومبیلی است که نه تنها راننده آن بلکه خود اتومبیل هم باید عوض شود


رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت مانند اتومبیلی است که نه تنها راننده آن بلکه خود اتومبیل هم باید عوض شود.

محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه طی سخنانی در مراسم شروع  به کار ستادهای جنبش ما اظهار داشت:  پیروزی سیاسی مقدمه‌ای برای پیروزی بزرگتر یعنی حماسه اقتصادی است و ما باید برای این پیروزی بدویم.

وی افزود: امروز دشمنان آب را به روی خیمه‌ها بسته‌اند و حضرت ابوالفضل قصد دارد برای خیمه‌ها آب بیاورد؛ امروز فقر، گرانی و مشکلات در زندگی مردم زیاد است و به همین دلیل ما به حضرت ابوالفضل توسل پیدا کردیم تا مشکل گشای راه مردم باشد.

رضایی با بیان اینکه اگر ما مثل دیگران از 7 ماه پیش وقتمان را صرف ائتلاف و جناح بندی‌ها کرده بودیم تا اینجا جلو نمی‌آمدیم، ادامه داد: ما مشکلات مادی داشتیم اما توجه نکردیم لذا از این پس هم این که چند نفر از کاندیدا بمانند و چطور می‌شود مهم نیست؛البته باید رقبا را رصد کنیم ولی نباید تصمیم گیری‌ها را بر این بگذاریم که چه کسی می‌ماند و چه کسی می‌رود.

ما اداره فعلی کشور را قبول نداریم و معتقدیم دولت از ساختار و کارکرد باید عوض شود دولت مانند اتومبیلی است که نه تنها راننده آن بلکه خود اتومبیل نیز باید عوض شود

وی با بیان اینکه کسانی که من را می شناسند می دانند که وقتی تصمیمی را بگیرم زمین و آسمان جلودار من نیستند؛ گفت: چقدر باید صبر کنیم تا آقایان اوضاع کشور را درست کنند این دولت می آید و آن دولت می رود 24 سال از پایان جنگ گذشته و این وضعیت اداره کشور است ما باید اکنون 10 سال جلوتر از الان باشیم.

رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جنبش ما باید یک راه سوم را در پیش بگیرد؛ یعنی بگوییم ما نظام و رهبری را قبول داریم اما نسبت به وضعیت موجود انتقاد داریم ما رهبری و نظام را حفظ می کنیم اما به هیچ وجه حاضر نیستیم از اشتباهات صورت گرفته دفاع کنیم مبنای ما دفاع از ارزشها و اصول است نه توجیه کاری؛ لذا اگر به ما بگویند که جریان سومی هستیم این موضوع را نفی نمی کنیم.

رضایی خاطرنشان کرد: ما اداره فعلی کشور را قبول نداریم و معتقدیم دولت از ساختار و کارکرد باید عوض شود دولت مانند اتومبیلی است که نه تنها راننده آن بلکه خود اتومبیل نیز باید عوض شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جنبش ما باید چارچوب نظام را حفظ و طرح نو ایجاد کند، ادامه داد: جنبش ما باید یک جنبش اجتماعی در سراسر کشور با ستادها هماهنگ باشد چرا که ما حوصله و فرصت اختلاف نداریم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جنبش ما باید چارچوب نظام را حفظ و طرح نو ایجاد کند، ادامه داد: جنبش ما باید یک جنبش اجتماعی در سراسر کشور با ستادها هماهنگ باشد چرا که ما حوصله و فرصت اختلاف نداریم.

بخش سیاست تبیان