تبیان، دستیار زندگی
امیدوار رضایی رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال قصد دارد با افزودن مسعود شجاعی و رضا عنایتی دو بازیكن ایرانی كه در حال حاضر در كشور امارات بازی می‌كنند تیم استقلال را تقویت کند. علی امیری ، معاون اجرایی باشگاه استقلال تهرا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضاعنایتی و شجاعی در استقلال


امیدوار رضایی رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال قصد دارد با افزودن مسعود شجاعی و رضا عنایتی دو بازیكن ایرانی كه در حال حاضر در كشور امارات بازی می‌كنند تیم استقلال را تقویت کند.

علی امیری ، معاون اجرایی باشگاه استقلال تهران، در این باره اظهار داشت: امیدوار رضایی رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران برای بازگشت دوباره رضا عنایتی به استقلال با این بازیكن به توافقاتی دست یافته است.

وی افزود: باشگاه استقلال تهران برای تقویت تیم خود در صدد باز گرداندن عنایتی است و خود این بازیكن هم مایل است استقلال را در این فصل همراهی كند.

معاون اجرایی استقلال ادامه داد: آقای رضایی روز گذشته با عنایتی حدود 30 دقیقه تلفنی صحبت كرد و توانست موافقت این بازیكن را برای بازگشت به استقلال جلب كند به همین دلیل عنایتی روز یكشنبه هفته آینده در باشگاه استقلال تهران حاضر خواهد شد و مذاكرات نهایی را با آقای رضایی انجام خواهد داد.

امیری خاطر نشان كرد: قصد داریم از عنایتی هم در مسابقات لیگ برتر و هم در مسابقات جام باشگاههای آسیا استفاده كنیم، خود این بازیكن هم در مذاكره با رئیس هیات مدیره استقلال قول داده كه بتواند رضایت مسئولان باشگاه الامارات را جلب كند تا مشكلی برای حضور در استقلال نداشته باشد.

مسعود شجاعی نیز با تأیید مطلب فوق در خصوص حضورش در استقلال اظهار داشت: پیش از این نیز صحبت حضورم در استقلال مطرح بود روز گذشته نیز آقای امیدوار رضایی صحبتهایی با من داشتند كه اگر بتوانند رضایت باشگاه شارجه را بگیرند با كمال میل به استقلال می‌آیم اما در این بین نظر مسئولان شارجه مهم است.

وی در ادامه افزود: مدیر برنامه‌هایم امشب به امارات می‌آید تا در خصوص حضورم در استقلال با مسئولان الشارجه صحبت كند. همه چیز بستگی به مذاكرات طرفین دارد. شجاعی تصریح كرد: دوست دارم در استقلال بازی كنم. پیش از این نیز در آستانه پوشیدن پیراهن استقلال بودم اما در آن مقطع حضورم در این تیم منتفی شد. بازیكن ایرانی شارجه خاطرنشان ساخت: اگر به استقلال بیایم تنهادر لیگ قهرمانان برای این تیم بازی نمی کنم و مطمئناً با حضور در استقلال بازی‌ام بیشتر به چشم خواهد آمد و بهتر می‌توانم در دید مربی تیم ملی باشم. شجاعی در خصوص وضعیت خود در تیم شارجه گفت: بعد از گلی كه در بازی قبلی به ثمر رساندم انتظار بازی بعدی را می‌كشم.

بازی سختی رادر مقابل الجزیره در زمین آنها پیش رو داریم در غیاب دو ملی‌پوش تیممان وظیفه من و رسول خطیبی  سخت‌تر از قبل خواهد شد اما ما باید مثل همیشه از عهده وظایفمان برآییم.

گلزنى‌ 5 ایرانى‌ در جام‌ حذفى‌ امارات‌

رضا عنایتی : در امارات هم آقای گل میشوم