تبیان، دستیار زندگی
بخش خانواده ایرانی سایت تبیان، به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت امیر مومنان حضرت (ع) و روز پدر، ویژه نامه اینترنتی «تکیه گاهی برای تمام فصول» را منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان پدر را «تکیه گاهی برای تمام فصول» می داند!

ویژه نامه تکیه گاهی برای تمام فصول

بخش خانواده ایرانی سایت تبیان، به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت امیر مومنان حضرت (ع) و روز پدر، ویژه نامه اینترنتی «تکیه گاهی برای تمام فصول» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی، مقام و شان پدر و حقوق او به گردن فرزند، از جایگاه مهم و رفیعی برخوردار است. موضوع احترام به والدین به طور کلی در جای جای متون دینی ما مورد توجه و تذکر بوده است. اما به راستی فرزندان امروز، تا چه حد به این موضوع توجه دارند و سعی بر رعایت شان و حرمت گذاشتن بر پدرانشان را دارند.

در این ویژه نامه مطالب خواندی و جالبی از قبیل: پدران خسته ، روزتان مبارک!، به احترام  پدر، تثبیت جایگاه مرد خانواده، وظیفه پدر در مقام تربیت، پ مثل پدر، با تو بزرگ می شوم....، حضور مهربان تو در خانه ی ما، چتری بالای سر من و خیلی دور ،خیلی نزدیک، وجود دارد.

شلوغ بازی های یک بابا، الگوی رفتاری پدر متعادل، حرمت او، حرمت خداست، اکنون شما پدر شده اید، مقتدر و مهربان چون ....، پاسبان آرامش، بازی های پدرانه و پدرهای قرن 21 نیز از دیگر مطالب ویژه نامه «تکیه گاهی برای تمام فصول» می باشد.

در بخشی از این ویژه نامه آمده است: «انتظار می رود حرمت نام امام در منابر و هیئت‌ها بیش از هرجای دیگری حفظ شود و از قرار دادن نام امام در کنار تعابیری چون می و مستی و همچنین تکرار نام امام بی هیچ نشان احترامی چون "حضرت" و یا  "علیه السلام" پرهیز شود.»

ویژه‌نامه «تکیه گاهی برای تمام فصول» به همت بخش خانواده ایرانی سایت تبیان و به كوشش فرحناز قمصری طراحی شده است.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی