تبیان، دستیار زندگی
كارشناس انفورماتیك اداره كل تبلیغات اسلامی اردبیل گزارش عملكرد سایت تبیان اردبیل در سال 91 را تشریح كرده و از درج 13740 مورد مطلب در این سایت خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درج 13740 مورد مطلب در سایت تبیان اردبیل در سال 91

تبیان اردبیل

كارشناس انفورماتیك اداره كل تبلیغات اسلامی اردبیل گزارش عملكرد سایت تبیان اردبیل در سال 91 را تشریح كرده و از درج 13740 مورد مطلب در این سایت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، جواد رحمت نیا در مصاحبه ای به اهمیت توسعه فعالیت های دینی در فضای مجازی اشاره كرد و افزود:اینترنت بستر مناسبی را برای تبلیغ دین فراهم کرده که استفاده از این ظرفیت عظیم فرهنگی راهگشای بسیاری از مسائل دینی و فرهنگی در جامعه و جذب اقشار وسیعی از مردم علی الخصوص نوجوانان و جوانان به سمت تعالیم دینی می باشد.

وی گفت: فضای مجازی فرصتی مناسب برای دفاع از ارزش های دینی و مبارزه با اندیشه های باطل است.

رحمت نیا از درج 13740 مورد مطلب در سایت تبیان اردبیل در سال 91 خبر داد و افزود: سایت تبیان اردبیل از بخش های مختلفی اعم از اخبار، مقالات، بیانات، آموزش و پژوهش، قرآنی، فرهنگی، دین و اندیشه، مصاحبه، کودک و نوجوانان، بانوان، سخن روز، حدیث روز، مسابقه هفتگی، کودک و نوجوان، مناسبت های ملی و مذهبی تشكلیل شده است كه در این خصوص مطالب مختلفی درج شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات، بر ضروت تبلیغ در راستای تبیین اهمیت حضور گسترده در این وظیفه دینی و ملی تاکید کرد و گفت: در سایت اطلاع رسانی تبیان اردبیل از آذر ماه 91 تا کنون مطالب مرتبط با انتخابات به تعداد قریب به 200 مورد درج شده که در این راستا سعی شده است بازدید کنندگان را با اهمیت حضور حماسی در انتخابات آشنا ساخته و معلومات و سطح آگاهی آنان را در این زمینه ارتقاء دهد.

کارشناس انفورماتیک تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: سایت تبیان اردبیل www.tebyan-ardebil.ir با همکاری کانون فرهنگی تبلیغی بلاغ المبین اردبیل با حضور 4 نفر نیروی انسانی فعالیت می کند که تاکنون جزو 5 استان برتر در سطح کشور محسوب می شود.

تنظیم: هومن بهلولی